La creativitat de Jordi Évole i el gran èxit de la campanya de Messi - (Reemissió 11/05/2017)
22/07/2017
Al programa Revolució 4.0 d'aquest dijous hem entrevistat el periodista Jordi Évole, que apareix entre les 100 persones més creatives, segons la revista "Forbes". Amb ell parlem de periodisme de denúncia, de censura i dels 10 anys que farà l'any que ve el seu format "Salvados", amb gran èxit i que ha revolucionat consciències com ara amb el cas del metro de València o l'Astral. Afirma que a ell l'audiència li ha donat llibertat i que es veu, en un futur, treballant darrere de programes de televisió. Diu que li agradaria molt fer amb la seva productora Del Barrio un programa a TV3 i que ja han presentat la proposta d'un "Salvados" a la catalana a TVC, amb un altrepresentador. També parlem amb el creador de campanya a les xarxes protagonitzada per Leo Messi i que té un objectiu solidari i molt necessari: la construcció del Pediatric Cancer Center a l'hospital Sant Joan de Déu. Hem analitzat el cas d'una agència de viatges que funciona exclusivament en línia i que ofereix viatges exclusius a preus reduïts. I amb Mosaiking, de Marta Royo, hem parlat de com les pimes es comuniquen millor i creen marca No t'ho perdis!!