
Per què s'està retardant la presentació de la nova samarreta del Barça
Segons Relevo, un canvi de logo de Spotify ha suposat un contratemps per tenir a punt les noves equipacions del 125è aniversari
La relació del Barça amb Nike ha posat els últims mesos la samarreta blaugrana al capdavant de l'actualitat del club. Estira-i-arronses per tancar un nou contracte que sigui més favorable per als interessos que reivindica el Barça. A banda de tot això, ha sorgit un nou contratemps aliè a aquestes negociacions per la producció de l'equipació blaugrana.
En acabar la temporada, els clubs s'afanyen a presentar equipacions per a la temporada següent com a estratègia publicitària. Fa un any, el Barça ja havia presentat el seu nou disseny en un acte al Camp Nou amb jugadors com Lewandowski, Pedri, Araujo, Balde, Gavi, Koundé, Alèxia, Aitana, Mapi León o Rolfö.
Segons una informació de Relevo, aquesta presentació haurà d'esperar aquest any a causa d'un detall en la tipografia del principal espònsor del club: Spotify. El contratemps es troba en el canvi de tipografia del logo de Spotify, ja que Nike va produir samarretes fa mesos amb la tipografia antiga de l'empresa de música en streaming, en comptes de fer-ho amb el nou disseny.
A nivell comercial, Spotify no hauria aplicat encara aquest canvi tipogràfic, tot i que és una acció que la marca va comunicar a finals de maig i el logotip en qüestió es pot descarregar al centre de premsa de la marca. Els canvis costen d'apreciar per a qui no és expert, però el disseny ha canviat lleugerament.

La nova samarreta homenatjarà el 125è aniversari del Barça. Segons Relevo, la presentació en qüestió es podria allargar fins al mes de juliol, un fet insòlit des que Nike vesteix el Barça.
Segons els dissenys filtrats, es recuperaria la divisió en dos de la samarreta, com la del centenari.
𝙋𝙚𝙙𝙧𝙞 👀 𝘽𝙖𝙧ç𝙖 𝙃𝙤𝙢𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙧𝙩 24/25
fcbarcelonacollection.com (@memorabilia1899) June 14, 2024
🎨 𝘽𝙡𝙖𝙪𝙜𝙧𝙖𝙣𝙖 𝘼𝙡 𝙑𝙚𝙣𝙩 pic.twitter.com/Fr6BFu5EKS