"La travessa": nou recorregut i 20.000 euros de premi. Càsting obert!
La segona edició de "La travessa" es dirà "Expedició Mediterrani" i recorrerà 300 quilòmetres, del cap de Creus al delta de l'Ebre.
Ja ha començat el procés de selecció per participar en la segona temporada de "La travessa", el reality d'aventures que condueix Laura Escanes en què, per parelles, els concursants han de recórrer a peu una ruta per Catalunya i sotmetre's a proves de resistència, habilitat i superació.
En aquesta segona temporada canvia el circuit i el recorregut de muntanya conviurà amb el mar. Els concursans començaran allà on va acabar la primera temporada, el cap de Creus, i el recorregut travessarà tot Catalunya de nord a sud, fins a arribar al delta de l'Ebre. Una cursa frenètica pel litoral i prelitoral català. A "Expedició Mediterrani", el mar i les proves aqüàtiques tindran més protagonisme.Obrim càsting! Després d'una primera temporada extraordinària amb més d'1.500.000 reproduccions a la plataforma 3Cat, preparem una nova temporada de "La travessa" i busquem concursants!#LaTravessa3Cat #Som3Cathttps://t.co/YLGEYrHml3 pic.twitter.com/Q4A9GYczJm
3Cat (@som3cat) January 18, 2024
Ruta més llarga i 20.000 euros de premi
La ruta d'"Expedició Mediterrani" serà més llarga. Més de 300 km caminant per paisatges espectaculars de Catalunya, que els nous concursants de "La travessa" hauran de recórrer si volen arribar al delta de l'Ebre i ser els guanyadors.
Una de les novetats de la segona edició també és el premi, que serà el doble que la primera edició. La parella guanyadora s'emportarà 20.000 euros. Els guanyadors de "La travessa. Expedició Mediterrani" seran els primers d'arribar al delta de l'Ebre, després de superar les diferents proves físiques d'habilitat i resistència que els esperen.
Èxit de la primera temporada a 3Cat
La primera temporada ha estat un dels grans èxits de la plataforma 3Cat. El programa ja ha tingut més d'1.500.000 reproduccions a la nova plataforma, que ja acumula més de 750.000 usuaris registrats en només tres mesos. "La travessa" també ha obtingut un ampli ressò a les xarxes socials de 3Cat, amb gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa. Destaquen els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions a TikTok. Unes xifres que es multipliquen exponencialment a les xarxes de Laura Escanes, una de les influencers més destacades a les xarxes socials.
Càsting obert
Qui vulgui formar part d'aquesta aventura, que en aquesta edició comptarà amb un nou itinerari, ha d'escriure un correu a casting@latravessa3cat.cat*.
"La travessa" és una producció de TV3 amb la col·laboració d'Aguacate&Calabaza Films.
*La gestió de les dades personals d'aquesta acció de participació és responsabilitat de la productora AGUACATE & CALABAZA FILMS
#LaTravessa3Cat