TV3 lidera el gener amb documentals, l'estrena de "Crims", entreteniment i esport

La plataforma 3Cat bat rècords amb 23,1 milions de reproduccions i fa les millors xifres mensuals des de la seva estrena

L'aposta de 3Cat pels documentals de servei públic com "Infiltrats", el lideratge diari dels telenotícies o la nova estrena de "Crims", juntament amb programes líders de la seva franja com "El foraster" i els continguts d'esports,  fan de TV3 la cadena més vista del mes. A més TV3 és la cadena generalista més ben valorada del mes amb un índex qualitatiu de 8,3. En aquest sentit, i amb aquesta voluntat d'un periodisme de rigor i veraç els telenotícies mantenen la primera posició amb una valoració del 8,4, segons les dades del panel GFK. L'audiència acumulada de la cadena aquest gener és de més de 4 milions de persones.  

Així doncs, TV3 lidera un mes més amb un 14% i augmenta la seva distància amb la segona opció, La 1 a 4,8 punts. La cadena ha liderat tots els dies del mes i ja acumula 39 mesos consecutius al capdavant del day time amb 14,4%, per davant de la segona opció La 1 amb un 9,4%.  A la franja de l'horari de màxima audiència, manté la diferència al capdavant amb un 15,5%, per davant de La 1 amb un 9,2%, segons dades de Kantar. 

La plataforma 3Cat obté registres històrics aquest mes de gener amb 23,1 milions de reproduccions, és el millor mes des de l'estrena de la plataforma l'octubre del 2023. El consum global en l'entorn digital també marca xifres de rècord amb 23,9 milions de reproduccions de vídeo i més de 5 milions de reproduccions d'àudio. 

 

Un mes de rècords. Crims i documentals amb vocació de servei públic.
 L'aposta de 3Cat per la crònica negra aquest mes de gener ha tingut com a protagonista indiscutible l'estrena de la cinquena temporada de "Crims" de Carles Porta. Una estrena que ha tornat a ser un èxit d'audiència tant en la seva emissió en lineal com el consum en plataforma. L'estrena del primer capítol "Palauet", el 27 de gener, va obtenir una quota de pantalla del 21,9% amb 699.000 espectadors d'audiència acumulada. A  la plataforma 3Cat és, tant en vídeo com en àudio, el programa líder en consum d'aquest mes de gener. Acumula ja 215.000 reproduccions i és el vídeo més vist en un sol dia des de l'estrena de la plataforma. El dia de la seva estrena va ser l'emissió en directe més vista del mes i va fer la millor dada històrica en l'estrena d'una temporada. 

3Cat amb la  seva vocació de servei públic ha emès aquest mes de gener documentals que han estat líders d'audiència. El programa 30 Minuts va emetre "Infiltrats" un reportatge sobre les infiltracions de la policia en diversos moviments socials. El documental va exposar el modus operandi i els patrons dels policies, revelant alguns dels errors que van ser claus per descobrir-los. A la plataforma 3Cat el reportatge se situa com el més vist de la història del programa. I a les xarxes socials el vídeo del fragment de la conversa entre l'Òscar i la policia infiltrada acumula més de 3,1 milions de reproduccions. 

Aquest mes de gener la plataforma 3Cat ha estrenat dos nous capítols de "Punt de no retorn". La sèrie documental de Raül Gallego premiada amb un Emmy Internacional ha fet aquest mes de gener la millor dada històrica en reproduccions.  

 

L'esport aquest mes de gener també ha batut rècords a 3Cat 

Més de 2 milions de catalans han connectat almenys 1 minut amb Esport3 aquest mes de gener, i és que l'esport ha estat un dels protagonistes del mes. Concretament, l'emissió  del programa "Gol a Gol" durant la final de la Supercopa masculina d'Espanya entre el Barça i el Reial Madrid va fer l'edició més vista de la història del canal amb una audiència acumulada de 445.000 espectadors. El postpartit també va batre rècords  essent l'edició més vista a TV3 dels del maig del 2023. A la plataforma 3Cat tant la Supercopa masculina com la femenina també van assolir un gran èxit, i van marcar dades històriques de consum. Els partits de la Supercopa femenina que es van emetre pel lineal van ser líders de la seva franja amb molts bons registres, més d'1 milió de persones van veure algun dels dos partits. 

Esport 3 a les seves xarxes socials va viralitzar el vídeo de la reacció de Joan Laporta amb el cas Dani Olmo. La paròdia d'aquesta reacció feta pel programa Polònia a Tik Tok té 6,2 milions de reproduccions i a Instagram n'acumula 2,3 milions.  

 

L'entreteniment lidera la seva franja 
Pel que fa als programes, "El Foraster" ha tancat la temporada aquest mes de gener essent líder absolut de la seva franja amb una audiència mitjana de 438.000 espectadors, una quota del 23,6% i una audiència acumulada total d'1.846.000 persones i més de 900.000 reproduccions acumulades a la plataforma 3Cat. "Joc de Cartes" aquest mes de gener ha assolit més d'1 milió de reproduccions a la plataforma, és la millor xifra història del programa. Aquest mes de gener s'ha estrenat una nova temporada d'"Això no és una cançó". En la seva estrena el 9 de gener ha liderat la franja.  

 

Gairebé 950.000 espectadors van connectar amb l'emissió especial dels Premis Gaudí. Tant l'emissió de la "Catifa Vermella" com la "Gala" van ser líders de la franja. Més de 2 milions de reproduccions de vídeo a les xarxes socials i ha estat l'edició dels Premis Gaudí més vista en directe en digital de la història dels premis.  

 

Més d'1 milió i mig de catalans han connectat aquest mes de gener amb el Super 3, que puja dues posicions en el "target" de +4 anys. "La Patrulla Peluda" és el contingut més vist a la carta del SX3  i l'estrena de "Fuet" aquest mes situa el programa com un dels continguts més vistos a la carta. Una segona temporada amb més costums, tradicions i història de Catalunya en clau d'humor amb el segell del Museu d'Història de Catalunya.  

 

Pel que fa al consum d'àudio "El Matí de Catalunya Ràdio" és el programa més escoltat del mes  i aquesta temporada ha liderat tots els mesos en el consum en directe i a la carta.  

Anar al contingut