Dos morts a Barcelona quan un cotxe que fugia dels Mossos n'ha envestit un altre

Les víctimes mortals són els conductors dels dos vehicles, i hi ha dues persones ferides, una d'elles greu

Redacció

Una persecució policial a Barcelona ha acabat amb un accident amb dues persones mortes i una de ferida greu. El cotxe que fugia ha xocat contra un altre a la cruïlla entre els carrers Pallars i Fluvià, a la zona de Poblenou, al districte de Sant Martí.

Els morts són els conductors dels dos turismes. També han resultat ferides les dues dones que anaven de copilot, que han estat traslladades a l'Hospital del Mar. 

L'accident ha estat a tres quarts de deu del matí d'aquest diumenge. La policia ha rebut una trucada advertint de la conducció temerària d'un vehicle i, quan els agents l'han localitzat, ha fugit i ha començat una persecució a gran velocitat.

El cotxe, que fugia en contradirecció pel carrer Pallars, ha xocat contra un altre que circulava pel carrer Fluvià, segons han explicat testimonis de l'accident. En un primer moment, s'havia dit que el cotxe envestit estava esperant que el semàfor es posés verd.

Els bombers han hagut d'excarcerar tres persones (3CatInfo)

Efectius del cos de Bombers de Barcelona s'han encarregat de les tasques d'excarceració de tres persones.

També s'han desplaçat fins al lloc dels fets la Guàrdia Urbana, amb dotacions de la Unitat Central d'Atestats de Trànsit (UCAT), per fer l'atestat corresponent i aclarir les causes del sinistre.

Tot apunta que el conductor que ha provocat el xoc mortal conduïa sota els efectes de les drogues, segons ha informat la consellera d'Interior, Núria Parlon.

Des que va començar l'any, han mort vuit persones en accident a la ciutat de Barcelona.

En un comunicat, l'Ajuntament de Barcelona ha traslladat el condol als familiars i amistats i ha refermat el compromís per continuar treballant per reduir les víctimes en els sinistres de trànsit.