Fes cagar el Tió solidari de Catalunya Ràdio!

Súper, què faràs demà, dissabte 23 de desembre? Ves a Catalunya Ràdio a fer cagar el Tió Solidari! Només necessites moltes ganes de picar ben fort!

El Tió Solidari de Catalunya Ràdio serà, segurament, el Tió més gran que hagis vist mai. Si el vols veure de ben a prop, hauràs d'anar a Catalunya Ràdio, a Barcelona, a l'avinguda Diagonal, 614.

Però, saps què és el millor d'aquest tió? Que Catalunya Ràdio el treu a passejar i demana a tothom qui vagi a fer-lo cagar, que porti algun aliment per als nens més desafavorits de Catalunya. Demanen aliments per als més petits de la casa, els nadons. Hi pots portar farinetes, llet, cereals... Tot el que menjaves tu quan eres un nadó. I tot el que es recapti s'entregarà al Banc dels Aliments, que és una entitat que cada Nadal recull menjar per a les famílies més necessitades.

Ah! I una cosa més! Aquest tió ja fa 10 anys que caga i recull aliments per als més menuts!

Vinga, súper, no et perdis el Tió de Catalunya Ràdio. Demà dissabte, 23 de desembre, a partir de les 9 del matí, a Barcelona! De 9 a 11 podràs aprendre a fer de discjòquei amb en Guillamino i el seu programa "Icat Kids" i, a partir de les 11, podràs veure com es fa el programa de ràdio "El Suplement" en directe.

Si vols, ja pots aprendre la cançó del Tió de Catalunya Ràdio que han fet "Pepet i Marieta".

 

T'hi esperem!