Barcelona
El 3cat24.cat torna a superar la seva audiència durant el mes d'octubre i ja arriba als 357.810 usuaris únics
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) continua creixent a internet i ja ha superat la xifra d'1,98 milions d'usuaris que van visitar els seus portals durant el mes passat. El 3cat24.cat es manté com una de les principals referències de la informació digital en català, com mostra l'augment d'un 15% d'audiència respecte al mes d'octubre del 2009. El seguiment del mitjà a través de la xarxa de "microblogging" Twitter també experimenta un salt endavant i assoleix més de 4.300 "followers".
12/11/2010 - 19.14 Actualitzat 15/09/2020 - 08.42
El 3cat24.cat s'ha mantingut durant el mes d'octubre com una de les principals referències dels webs informatius en català, amb 357.810 usuaris únics, un 15% més que l'any passat i un 5% més que el mes anterior. Aquest creixement també s'ha traslladat al perfil oficial del mitjà a la xarxa social Twitter, que ha assolit més de 4.300 seguidors.
Resultats rècord de la CCMA
Els resultats, que provenen de les dades que audita OJD, indiquen que la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) continua creixent a internet i obté la millor audiència de la seva història, amb una xifra de més d'1,98 milions d'usuaris que van visitar els portals de la CCMA.
Creixement de la resta mitjans
Les dades desagrupades dels diferents mitjans de la CCMA confirmen que Televisió de Catalunya també ha aconseguit el seu rècord d'audiència a internet, amb més d'1,5 milions d'usuaris únics comptabilitzats al conjunt dels webs dels diferents programes i continguts.
Per la seva banda, el grup d'emissores de Catalunya Ràdio també ha crescut més d'un 16% en un any, i cal destacar un augment del significatiu del consum d'àudio a la carta i més d'1,14 milions de "podcasts" descarregats.
Més seguidors que mai a les xarxes socials
La presència de la CCMA a les xarxes socials també s'ha vist reforçada amb més d'1 milió de seguidors a Facebook, amb les planes d'"APM?", "Crackòvia" i "Polònia" de líders. Així mateix, a Twitter s'ha arribat als 27.000 "followers", s'han comptabilitzat més de 5.000 reproduccions de les llistes musicals a Spotify, i els vídeos de la CCMA a YouTube sumen 1,57 milions de visualitzacions.
Resultats rècord de la CCMA
Els resultats, que provenen de les dades que audita OJD, indiquen que la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) continua creixent a internet i obté la millor audiència de la seva història, amb una xifra de més d'1,98 milions d'usuaris que van visitar els portals de la CCMA.
Creixement de la resta mitjans
Les dades desagrupades dels diferents mitjans de la CCMA confirmen que Televisió de Catalunya també ha aconseguit el seu rècord d'audiència a internet, amb més d'1,5 milions d'usuaris únics comptabilitzats al conjunt dels webs dels diferents programes i continguts.
Per la seva banda, el grup d'emissores de Catalunya Ràdio també ha crescut més d'un 16% en un any, i cal destacar un augment del significatiu del consum d'àudio a la carta i més d'1,14 milions de "podcasts" descarregats.
Més seguidors que mai a les xarxes socials
La presència de la CCMA a les xarxes socials també s'ha vist reforçada amb més d'1 milió de seguidors a Facebook, amb les planes d'"APM?", "Crackòvia" i "Polònia" de líders. Així mateix, a Twitter s'ha arribat als 27.000 "followers", s'han comptabilitzat més de 5.000 reproduccions de les llistes musicals a Spotify, i els vídeos de la CCMA a YouTube sumen 1,57 milions de visualitzacions.
Avui és notícia
La Marató 2025 recapta més de 9,7 milions d'euros per a la recerca sobre el càncer
Els testimonis de La Marató sobre el càncer: de l'Everest de l'Ànnia a la música de la Júlia
La importància dels cribratges en la detecció precoç del càncer: quins hi ha i quan s'han de fer
L'adolescència trasbalsada pel càncer: "La malaltia m'ha ensenyat que puc ser molt forta"
Tiroteig a Bondi Beach amb 16 morts: l'atac s'investiga com a terrorisme contra la comunitat jueva