ONADA DE FRED I NEU
Fecsa-Endesa estudiarà una per una les queixes dels abonats afectats pel temporal
La companyia Fecsa-Endesa està disposada a estudiar de manera individualitzada les reclamacions que presentin els clients pels perjudicis del mal servei durant el temporal de neu. Un portaveu de la companyia ha precisat que analitzaran una per una les queixes i que, si pertoca, indemnitzaran els abonats.
18/12/2001 - 00.00 Actualitzat 18/12/2001 - 14.06
Els talls en el subministrament elèctric han causat el malestar de molts consumidors, i Fecsa-Endesa és conscient que els pròxims dies rebrà moltes queixes. Per això, avui mateix està habilitant espais especials en totes les seves oficines comercials per atendre aquestes reclamacions de manera personalitzada. Les dades de cada reclamació es recolliran en un formulari i Fecsa assegura que els estudiarà d'un en un i que se cenyirà a la llei a l'hora de pagar possibles indemnitzacions. Per a qualsevol reclamació, és imprescindible presentar documents que justifiquin les pèrdues econòmiques que han ocasionat les apagades de llum. Les previsions de queixes sembla que es compliran si es té en compte l'allau de trucades que està rebent l'OCUC, que per exemple ahir va atendre unes 200 de persones que volien saber com tramitar la reclamació.
Avui és notícia
Els pescadors catalans podran pescar finalment 143 dies al Mediterrani el 2026
Jubilar-se abans o després del que toca: quines opcions tens i quins avantatges i inconvenients hi ha
Mor l'actor Héctor Alterio als 96 anys
El jutge deixa en llibertat Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Cerdán
Urtasun insisteix a Sánchez que cal un reset del govern espanyol per continuar la legislatura