
595.000 espectadors van connectar amb el "Nits sense ficció", un dimarts en què TV3 lidera amb contundència
TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 16,4%, a 7,5 punts de la segona. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. El SX3 va liderar en la franja infantil
15/11/2023 - 10.43 Actualitzat 15/11/2023 - 10.43
Ahir, dimarts, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya amb una quota del 16,4%, a una distància de 7,5 punts de la segona. Els sis programes més vistos, i líders de les seves franges, van ser de TV3, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 535.000 espectadors, un 25,8% de quota i una audiència acumulada de 912.000 espectadors. El "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, es va situar segon, amb una quota del 29% i 403.000 espectadors, i hi van connectar 751.000 persones.
El tercer lloc va ser per al "Cuines", en què Marc Ribas va preparar una lasanya amb bolets i botifarra, que van veure 336.000 espectadors i va fer una quota del 23,1%. El segon capítol del programa, en què Gessamí Caramés va cuinar coleslaw, va ser quart, amb una quota del 21,9% i 296.000 espectadors. El va seguir l'"Està passant", el programa d'humor dels vespres que presenta Toni Soler, amb 293.000 espectadors i un 17,3% de quota i el "TN comarques", que condueix Núria Solé, amb un 22,8% de quota i 260.000 espectadors.
També al rànquing es va col·locar el documental "S'ha acabat! L'efecte Rubiales", emès a l'espai "Nits sense ficció", que van veure 232.000 espectadors i va obtenir un 13% de quota. A més 595.000 persones van connectar amb el documental i el programa posterior conduït per Marta Carreras.
A més, van destacar l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, amb 222.000 espectadors i un 16,7% de quota, va fer el rècord de la temporada; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb una quota del 16,6% i 211.000 espectadors i "El paradís de les senyores", amb 178.000 persones i un 15% de quota.
El "Planta baixa", amb Agnès Marquès, fa el rècord de la temporada, amb una quota de l'11,9% i 147.000 espectadors.
El SX3, amb un 9,4% lidera les cadenes infantils en la seva franja d'emissió per al target de 4 a 12 anys.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3
Avui és notícia
Desallotjat l'antic Institut B9 de Badalona: l'Ajuntament no reallotjarà els que hi vivien
Illa torna a defensar al Parlament la gestió de la pesta porcina i encara no n'aclareix l'origen
Cerdán defensa la seva innocència i es declara víctima d'una persecució "pròpia de la inquisició"
El fiscal no acusarà Errejón pel cas d'agressió sexual a Elisa Mouliaá i demana arxivar la causa
La proposta del govern contra la compra especulativa: habitatge per viure-hi, segona residència i cessió