A Catalunya es va invertir un 1% més en publicitat en mitjans de comunicació al 2010
Barcelona (ACN).- Segons l'estudi anual sobre la inversió publicitària que elabroa InfoAdex, l'any 2010 els anunciants catalans van invertir un 1% més en publicitat en mitjans de comunicació que al 2009. Al 2009, es van invertir 1.052 milions en publicitat a Catalunya, un 21% del total estatal, i al 2010 es va arribar als 1.125 milions, un 22%. Pel que fa als anunciants, al 2010 se'n van registrar 33.062 anunciants a l'estat, 5.665 d'ells, a Catalunya. Al conjunt de l'Estat, la inversió publicitària ha augmentat després de dos anys de descensos. En concret, la xifra ha crescut un 1,5%. En el cas dels mitjans convencionals, el creixement és del 3,9%, mentre que la inversió en els mitjans no convencionals cau un 0,6%.
01/03/2011 - 22.30 Actualitzat 01/03/2011 - 22.30
Avui és notícia
Un Sánchez entestat a acabar la legislatura admet errors però diu que no accepta lliçons

On serà vàlid l'abonament de transport públic de 60 euros mensuals, 30 per als joves
Sindicats i ministeri acorden ampliar el permís per dol i crear-ne un per a cures pal·liatives
Cessaran el nou cap de la Policia Nacional a Lleida, condemnat per assetjament sexual
S'allarga fins passat festes el tall a la C-17 a Montcada pels danys causats per un camió en un pont