Girona
AENA estudia implantar l'horari ininterromput a l'aeroport de Girona l'any 2005
AENA estudia augmentar l'horari de l'aeroport de Girona fins a 24 hores l'any 2005, tal i com demanaven els sindicats per acabar amb els problemes de seguretat de l'aeroport. Així ho ha explicat el responsable d'UGT a AENA de Catalunya, Paco Abadías. CCOO i UGT, però, exigeixen un compromís per escrit per part de la companyia si no volen una denúncia.
15/11/2004 - 00.00 Actualitzat 15/11/2004 - 20.43
Paco Abadías es va reunir la setmana passada amb el director d'Organització de Recursos Humans d'Aeroports, Eduard Rivas, per parlar sobre les demandes en relació a l'aeroport de Girona. En aquesta reunió, Abadías va mostrar la seva fermesa de presentar una demanda contra AENA per la manca de seguretat a l'aeroport de Girona, especialment a primera hora del matí. El responsable sindical assegura que, arran d'aquesta reunió, AENA estudia implantar l'horari ininterrumput a Girona l'any 2005. "Primer s'ampliaran les places amb contractes de sis mesos, per circumstàncies de producció, i més endavant ja es demanaran les places al Ministeri", ha precisat Abadías. Segons els sindicats, el problema radica en què les portes de l'aeroport s'obren a dos quarts de cinc, però el personal d'AENA no entra fins les sis. Això permet que es concentrin en la terminal uns 300 passatgers cada matí, sense que ningú pugui activar els serveis de seguretat en cas d'emergència. CCOO i UGT van anunciar que presentarien la denúncia dimarts passat, després d'una reunió amb l'empresa que va acabar amb el trencament de les negociacions. Entre d'altres, AENA va rebutjar la proposta sindical de treballar quatre hores sense cobrar per garantir la seguretat a la franja de la matinada.
Avui és notícia
Reubiquen part dels desallotjats del B9, mentre que una setantena es neguen a marxar de Badalona
Fiscalia insta a aclarir urgentment si Albiol ha ofert solucions als desallotjats del B9
Del "tots som persones" al "tenim por": com viu el barri del Sant Crist el desallotjament del B9
Com queden les tarifes del transport públic per al 2026 a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona
L'economia que ve segons el Banc d'Espanya: boom del consum a cop de crèdit i alça salarial