
Barcelona
Asaja llança una botiga virtual de productes de proximitat catalans
L'Associació Agrària de Joves Agricultors llança un web amb aliments de 24 productors. De moment, només dóna servei a les comarques de Barcelona i Girona.
Redacció
08/04/2013 - 16.53 Actualitzat 08/04/2013 - 18.47
L'Associació Agrària de Joves Agricultors (Asaja) ha llançat una botiga virtual, km-0.cat, de productes de proximitat catalans. De moment, el servei de "km-0.cat" es limita a les comarques de Barcelona i Girona, tot i que la voluntat és arribar a tot Catalunya en el futur, segons ha explicat la presidenta d'Asaja, Rosa Pruna.
Els consumidors podran comprar-hi a partir d'aquest cap de setmana, amb una despesa mínima de 40 euros més 15 euros de despeses d'enviament, que es reduiran fins a 10 si la compra supera els 70 euros i desapareixeran a partir de cistelles superiors als 100 euros.
El web compta amb 24 productors registrats que, a més de fruita, verdura i hortalisses, ofereixen productes com carns de vedella, porc i pollastres, llet i productes lactis i vins i caves. Tots hi apareixen amb un telèfon i correu de contacte.
"Volem fomentar l'ocupació i tenir un camp viu que no subsisteixi a base d'ajudes", ha remarcat Pruna. En la presentació del projecte l'ha acompanyat el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que ha remarcat que la botiga en línia permet reduir els contaminants derivats del transport i impulsar "nous hàbits de consum i models producció", a més d'"augmentar les garanties sobre la qualitat dels productes".
Els consumidors podran comprar-hi a partir d'aquest cap de setmana, amb una despesa mínima de 40 euros més 15 euros de despeses d'enviament, que es reduiran fins a 10 si la compra supera els 70 euros i desapareixeran a partir de cistelles superiors als 100 euros.
El web compta amb 24 productors registrats que, a més de fruita, verdura i hortalisses, ofereixen productes com carns de vedella, porc i pollastres, llet i productes lactis i vins i caves. Tots hi apareixen amb un telèfon i correu de contacte.
"Volem fomentar l'ocupació i tenir un camp viu que no subsisteixi a base d'ajudes", ha remarcat Pruna. En la presentació del projecte l'ha acompanyat el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que ha remarcat que la botiga en línia permet reduir els contaminants derivats del transport i impulsar "nous hàbits de consum i models producció", a més d'"augmentar les garanties sobre la qualitat dels productes".
Avui és notícia
Trump i el tauler internacional: cada cop més fronts oberts, però sense gaires avenços
Busquen una família espanyola desapareguda en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia
Una finestreta per a tot: ampliació de la xarxa d'oficines d'atenció ciutadana integrades
Missatge d'Illa per Sant Esteve: "Humanitat significa acollir i integrar els que ho necessiten"
Continua la llevantada mentre creix el risc de desbordament de rius i rieres