Bluespace converteix el traster en un negoci emergent
Barcelona (ACN).- Un traster es pot convertir en negoci? Bluespace ha demostrat que sí. Alexander Ruckensteiner va constituir aquesta empresa a Barcelona el 2002 després d'haver comprovat als EUA l'èxit de les companyies que es dedicaven professionalment al lloguer d'espais d'emmagatzematge. Després d'uns inicis dubtosos, en els quals l'empresari va haver de fer pedagogia sobre el negoci, Bluespace es va consolidar i va començar a créixer. Actualment, compta amb 19 centres de trasters de lloguer repartits entre Catalunya, Madrid i el País Valencià, i la seva facturació augmenta a ritmes anuals del 18%. Les bones perspectives fan que el seu fundador s'hagi marcat el repte de duplicar el nombre de centres en cinc anys
18/07/2011 - 12.30 Actualitzat 18/07/2011 - 12.30
Avui és notícia
Avís per pluja al Camp de Tarragona i l'Ebre després del fort aiguat de Badalona

Brussel·les flexibilitza la prohibició total de vendre cotxes de gasolina a partir del 2035
Els preus dels principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal
La Xina rebaixa els aranzels al sector porcí català al 9,8%: "És una gran notícia"
El pla d'habitatge de la CE aposta per construir més pisos però evita regular el preu del lloguer