Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Copa del Rei
Atlètic Balears Espanyol
Sant Andreu

Bons resultats dels telenotícies, la "Nit de Reis", "Eufòria, el concert" i l'"Atrapa'm si pots"

TV3 ha tornat a liderar l'audiència de diumenge, amb un 10,9% de quota. Van destacar els telenotícies, l'"Atrapa'm si pots" i el "30 minuts". També van destacar, dijous, la "Nit de Reis", amb la cavalcada, i divendres, "Eufòria, el concert"

09/01/2023 - 13.45 Actualitzat 09/01/2023 - 14.21

Ahir, diumenge, TV3 va liderar amb una quota del 10,9%. Les dues edicions del "Telenotícies cap de setmana", amb Ramon Pellicer i Cristina Riba, van ocupar els primers llocs del rànquing de programes més vistos. En primer lloc, l'edició del vespre, amb una quota del 20,3% i 454.000 espectadors, i, en segon, la del migdia, amb una quota del 25,1% i 418.000 espectadors.

També van destacar l'especial de l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, que va tenir una quota del 12,7% i 237.000 espectadors; el "Tarda de cine", amb el film "Red 2", amb 226.000 espectadors i un 13,1% de quota; el "30 minuts", amb el reportatge "Salut, dades i negoci", amb 217.000 espectadors i un 10,5% de quota, i el "Zona zàping", amb un 11,7% de quota i 153.000 espectadors.

Dissabte

Dissabte, els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana migdia" en primer lloc, amb 413.000 espectadors i un 27,8% de quota. Tot seguit es va situar l'edició del vespre, amb 411.000 espectadors i un 20,8% de quota.

També van destacar "Adeu Arturo", amb 230.000 espectadors, un 12,9% de quota i una audiència acumulada de 639.000 espectadors; l'especial "Atrapa'm si pots", amb 222.000 espectadors i un 13,3% de quota; el "Tarda de cine", amb la pel·lícula "El millor per a ella", amb 180.000 espectadors i una quota de l'11,5%, i el "Zona zàping", amb un 15,8% de quota i 163.000 espectadors.

Divendres

TV3 va ser la més vista divendres, amb un 10,4% de quota. El "TN vespre", que va presentar Carles Costa, va ocupar el primer lloc, amb 441.000 espectadors i una quota del 21,6%. El va seguir "Eufòria, el concert", que va liderar la franja, amb 298.000 espectadors, una quota del 15,4% i una audiència acumulada de 748.000 espectadors.

També en el rànquing dels més vistos destaca el "TN migdia", amb Xavi Coral, que va tenir una audiència de 236.000 espectadors i un 20,6% de quota; el "No tenim vergonya", amb 144.000 espectadors i un 9,1% de quota; el "Tot són problemes", amb una quota del 8% i 141.000 espectadors, i "Tricicle hits", amb un 8,5% de quota i 120.000 espectadors.

Dijous

TV3 també lidera dijous, amb una quota del 14%. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN migdia", en primer lloc, amb 479.000 espectadors i un 31,3% de quota. El segon va ser el "TN vespre", amb una quota del 24,7% i 451.000 espectadors. I va completar el podi el "Cuines" en què Marc Ribas va preparar unes carxofes amb mandonguilles, que van seguir 336.000 espectadors i que va tenir un 22,5% de quota. També va destacar el segon cuinat, en què va fer un brownie fondant, amb 208.000 espectadors i un 14,4% de quota.

També en el rànquing van destacar el "TN comarques", conduït per Núria Solé, amb 233.000 espectadors i un 20,8% de quota. I la pel·lícula "Amb els braços oberts" va liderar la franja, amb 232.000 espectadors, una quota del 12,8% i una audiència acumulada de 656.000 espectadors.

"Nit de Reis" va fer una audiència acumulada de 646.000 espectadors, una quota de l'11,4% i 150.000 espectadors. I el "Zona Franca", amb un 9,8% de quota i 137.000 espectadors.

Audiències digitals d'esports

Aquesta setmana el consum digital dels continguts esportius ha crescut. El de vídeo un 57%, l'audiència web un 20% i l'app un 14%. A més, els directes de l'Esport3 dupliquen els resultats de la setmana anterior.

15.000 usuaris únics han vist els vídeos del Dakar en directe i a la carta i s'han fet en total 46.000 reproduccions.

I les transmissions dels partits del Barça són les emissions en directe més escoltades de la setmana. La del partit entre l'Atlètic de Madrid i el Barça ha estat la més escoltada, amb 25.100 usuaris únics, un 25% més que l'emissió del partit de setzens de final de la Copa del Rei, entre l'Intercity i els blaugranes.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

#AudiènciesTV3