
Cada cinc minuts, alguna de les 13 entitats bancàries de l'estat interactua amb algun client o amb la comunitat en general a través de Twitter
16/11/2015 - 19.59 Actualitzat 17/11/2015 - 09.43
Cada cop, les entitats bancàries utilitzen més assíduament Twitter per mantenir el contacte amb els seus clients, i han convertit aquesta eina en "oficines 3.0".
El Santander, el BBVA i La Caixa són les tres entitats amb més seguidors i les més actives en aquesta xarxa social. El BBVA és el banc més citat a les converses, seguit per Bankia i La Caixa.
El cobrament de comissions de diferents tipus és el tema més present a les converses a Twitter. "Targeta", "compte" i "transferència" són alguns dels termes més citats en aquestes comunicacions.
Twitter es converteix també en una eina de crítica a la gestió dels bancs. Les hipoteques, els desnonaments i termes com Plataforma d'Afectats per les Hipoteques (PAH) són habituals en aquestes converses. I alhora també és una via per elogiar el compromís social i la funció social de Triodos i altres entitats de l'anomenada "banca ètica".
Aquestes dades, les ha recollides per a "Catalunya vespre" l'empresa Sibilare durant el mes d'octubre.
Avui és notícia
Sant Esteve passat per aigua amb alertes activades per acumulació de pluja, neu i onatge
El govern espanyol reclama a Feijóo que es mulli sobre Badalona: "Albiol es comporta com un hooligan"
Trump diu que ha atacat Estat Islàmic a Nigèria pels "assassinats de cristians innocents"
Les illes "vacants": metges i mestres no arrelen a les Pitiüses
Un miler de persones es troben sota la pluja al botellot "pijo" del carrer Mandri de Barcelona