B9 Badalona
Atemptat Moscou
Mor Vince Zampella
EUA i Veneçuela
Comprovar loteria de Nadal
Loteria de Nadal 2025
Epidèmia de grip
Illa pressupostos
Premi Internacional Catalunya
Medalla d'Or de la Generalitat
Drons Ucraïna
Tiroteig Castelldefels
Vila-real Barça
Girona Atlètic de Madrid
Brahim Díaz Marroc

Cada cinc minuts, alguna de les 13 entitats bancàries de l'estat interactua amb algun client o amb la comunitat en general a través de Twitter

16/11/2015 - 19.59 Actualitzat 17/11/2015 - 09.43

Cada cop, les entitats bancàries utilitzen més assíduament Twitter per mantenir el contacte amb els seus clients, i han convertit aquesta eina en "oficines 3.0".

El Santander, el BBVA i La Caixa són les tres entitats amb més seguidors i les més actives en aquesta xarxa social. El BBVA és el banc més citat a les converses, seguit per Bankia i La Caixa.

El cobrament de comissions de diferents tipus és el tema més present a les converses a Twitter. "Targeta", "compte" i "transferència" són alguns dels termes més citats en aquestes comunicacions.

Twitter es converteix també en una eina de crítica a la gestió dels bancs. Les hipoteques, els desnonaments i termes com Plataforma d'Afectats per les Hipoteques (PAH) són habituals en aquestes converses. I alhora també és una via per elogiar el compromís social i la funció social de Triodos i altres entitats de l'anomenada "banca ètica".

Aquestes dades, les ha recollides per a "Catalunya vespre" l'empresa Sibilare durant el mes d'octubre.