Cerdán cas Koldo
Desallotjament Institut B9 Badalona
Errejón Elisa Mouliaá
Llei drets LGTBIQ+
Nick Reiner cadena perpètua
Alerta pluja Montsià
Warner Bros
Trump petroli Veneçuela
Banksy Museu Moco Barcelona
Ajut ulleres i lentilles
ERO a Telefónica
Uber Eats jutjats
The Best
París Barça
Talavera - Real Madrid

Caprabo llança el segell 'Venda de proximitat' i augmenta un 10% les referències de producció local als supermercats

Barcelona (ACN).- Caprabo ha presentat aquest dijous el nou segell 'Venda de proximitat', que servirà per identificar als seus supermercats els productes agroalimentaris catalans de producció pròpia. Per primera vegada, el segell tindrà la garantia del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural en la identificació dels productes agroalimentaris de proximitat als supermercats Caprabo. El nou segell 'Venda de proximitat' s'emmarca en la campanya anual de la cadena de distribució per fomentar la venda de productes catalans, que enguany compta amb 800 referències, un 10% més que l'any anterior, elaborades per 120 proveïdors del territori.

05/09/2013 - 14.30 Actualitzat 05/09/2013 - 14.30