Caprabo llança el segell 'Venda de proximitat' i augmenta un 10% les referències de producció local als supermercats
Barcelona (ACN).- Caprabo ha presentat aquest dijous el nou segell 'Venda de proximitat', que servirà per identificar als seus supermercats els productes agroalimentaris catalans de producció pròpia. Per primera vegada, el segell tindrà la garantia del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural en la identificació dels productes agroalimentaris de proximitat als supermercats Caprabo. El nou segell 'Venda de proximitat' s'emmarca en la campanya anual de la cadena de distribució per fomentar la venda de productes catalans, que enguany compta amb 800 referències, un 10% més que l'any anterior, elaborades per 120 proveïdors del territori.
05/09/2013 - 14.30 Actualitzat 05/09/2013 - 14.30
Avui és notícia
Com es vol regular ara el lloguer de temporada i d'habitacions perquè no sigui una trampa

La majoria dels desallotjats del B9 de Badalona, a la intempèrie: "Ens hem quedat sense sostre"
Què incorpora la llei per garantir els drets LGTBIQ+: més sancions i autodeterminació de gènere
La cimera dels diners russos: quan la UE s'hi juga molt més que el seu prestigi
El govern espanyol vol reduir la jornada dels funcionaris de l'Estat a 35 hores a partir del febrer