Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Betis - Barça
Barça Femení Tenerife Lliga F
Sorteig Grups Mundial Futbol

Catalunya Ràdio, amb 454.000 oients diaris, és la segona emissora més escoltada del país

La primera onada de l'Estudi General de Mitjans del 2009 mostra una situació d'empat tècnic entre Catalunya Ràdio, Rac1 i la Cadena Ser; també mostra notables pujades d'audiència de Catalunya Informació, iCat fm i Catalunya Música

22/04/2009 - 12.35 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11

Amb 454.000 oients diaris, Catalunya Ràdio és la segona emissora més escoltada del país, segons la primera onada de l'any 2009 de l'Estudi General de Mitjans (EGM). Aquestes diferències reflecteixen, de fet, un empat tècnic entre les tres emissores de ràdio generalista més escoltades, amb una diferència de 17.000 oients entre la primera i la tercera, RAC1 i la Cadena SER, que obtenen 469.000 i 452.000 oients, respectivament.
Segons aquesta onada de l'EGM, les altres emissores del grup de Catalunya Ràdio milloren notablement els seus resultats d'audiència. Catalunya Informació, amb 137.000 oients diaris, és l'emissora informativa més escoltada del país i millora un 27% l'audiència de la mateixa onada de l'any anterior; iCat fm obté 40.000 oients diaris i puja un 150% en un any; Catalunya Música, amb 24.000 oients, també és líder en el seu gènere i augmenta un 26% respecte de l'audiència de la mateixa onada de fa un any.
Cal destacar l'estabilitat en l'audiència global del grup d'emissores de Catalunya Ràdio ja que l'any passat, en aquesta mateixa onada, les quatre emissores del grup (Catalunya Ràdio, Catalunya Informació, Catalunya Música i iCat fm) sumaven 659.000 oients diaris i en aquesta s'han mantingut en 655.000.
Les dades de l'EGM assenyalen també un gran augment de l'audiència de la ràdio temàtica, que puja un 23% en relació amb la mateixa onada de l'any passat. La ràdio generalista puja un 3% i trenca la tendència a la baixa dels últims temps de l'audiència de ràdio convencional.