Catalunya Ràdio amb 523.000 oients diaris, acaba la temporada líder destacada
Catalunya Ràdio amb 523.000 oients diaris, acaba la temporada líder destacada i supera en 90.000 oients el seu competidor més immediat, segons les dades de la segona onada de l'Estudi General de Mitjans del 2007
03/07/2007 - 14.05 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11
- “El matí de Catalunya Ràdio” amb Antoni Bassas, amb 416.000 oients diaris, és el programa més escoltat de Catalunya
- Els informatius del migdia i del vespre de Catalunya Ràdio són els primers a Catalunya. L’informatiu del matí i el del migdia del cap de setmana també lideren de forma destacada la seva franja
- Catalunya Informació, amb 100.000 oients diaris, millora un 6% els resultats de l’any passat
- iCat fm, amb només un any d’existència, és l’emissora que percentualment creix més a Catalunya i passa de 8.000 a 22.000 oients
- Catalunya Música també augmenta un 31% d’oients respecte de la primera onada del 2007
CATALUNYA RÀDIO, amb 523.000 oients diaris, acaba la temporada 2006-2007 líder destacada. Segons les dades de l’Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio supera en 90.000 oients la segona emissora més escoltada de Catalunya, i en 225.000, la tercera.
“El matí de Catalunya Ràdio” és el programa més escoltat del país amb 416.000 oients diaris. El programa d’Antoni Bassas té 172.000 oients més que el seu principal competidor.
“Problemes domèstics” acaba el seu primer any en antena millorant els resultats de la temporada 2005-2006. El programa de Manel Fuentes és líder de la seva franja horària i amb 99.000 oients ocupa el setè lloc en el rànquing de programes més escoltats.
“L’oracle”, amb Xavier Graset, amb 37.000 oients, és el programa amb més audiència a Catalunya de tres a quatre de la tarda. Per la seva banda, el magazín de tarda “On vols anar a parar?”, amb Llucià Ferrer, amb 66.000 oients, també acaba la seva primera temporada millorant els resultats de la temporada anterior.
Els informatius de Catalunya Ràdio són els primers a Catalunya. “L’Informatiu del migdia” es manté líder de la seva franja amb 45.000 oients. “L’esport al punt”, amb 36.000 oients, també encapçala el rànquing de programes esportius al migdia i el “Catalunya vespre”, amb 27.000 oients, continua sent l’informatiu més escoltat de la tarda.
Pel que fa als caps de setmana, “L’Informatiu matí” de dissabtes, amb 68.000 oients i diumenges amb 89.000, duplica la seva audiència i lidera de forma destacada la seva franja. “L’Informatiu migdia” del cap de setmana, amb 21.000 oients, també millora espectacularment el seus resultats i es consolida com a líder indiscutible, dissabtes i diumenges.
Catalunya Ràdio incrementa substancialment l’audiència dels diumenges. El programa “Tot gira”, amb 230.000 oients, i “El suplement”, amb 191.000, són els més escoltats del país. “Eduqueu les criatures” passa de 64.000 a 149.000 oients i es converteix en el quart programa amb més audiència dels diumenges. Dels vuit programes més escoltats diumenge, cinc són de Catalunya Ràdio.
Catalunya Informació obté 100.000 oients diaris i millora un 6% els resultats de l’any passat.
iCat fm, amb només un any de vida, és l’emissora que més creix percentualment a Catalunya. Així passa de 8.000 a 22.000 oients.
Catalunya Música també ha crescut respecte de l’últim EGM, amb un increment del 31%.
Catalunya Ràdio torna a ser la cinquena emissora amb més audiència de l’estat espanyol per davant de Punto Ràdio i només per darrere de la SER, la Cope, Onda Cero i RNE.
En la segona onada de l’Estudi General de Mitjans del 2007 s’observa una disminució generalitzada del consum de ràdio convencional que, a més de ser estacional, coincideix amb el gran augment de consum de ràdio per internet. Tot i això, Catalunya Ràdio és l’emissora que més bé resisteix l’impacte del descens, de manera que consolida el seu lideratge a Catalunya per tretzè any consecutiu.
- Els informatius del migdia i del vespre de Catalunya Ràdio són els primers a Catalunya. L’informatiu del matí i el del migdia del cap de setmana també lideren de forma destacada la seva franja
- Catalunya Informació, amb 100.000 oients diaris, millora un 6% els resultats de l’any passat
- iCat fm, amb només un any d’existència, és l’emissora que percentualment creix més a Catalunya i passa de 8.000 a 22.000 oients
- Catalunya Música també augmenta un 31% d’oients respecte de la primera onada del 2007
CATALUNYA RÀDIO, amb 523.000 oients diaris, acaba la temporada 2006-2007 líder destacada. Segons les dades de l’Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio supera en 90.000 oients la segona emissora més escoltada de Catalunya, i en 225.000, la tercera.
“El matí de Catalunya Ràdio” és el programa més escoltat del país amb 416.000 oients diaris. El programa d’Antoni Bassas té 172.000 oients més que el seu principal competidor.
“Problemes domèstics” acaba el seu primer any en antena millorant els resultats de la temporada 2005-2006. El programa de Manel Fuentes és líder de la seva franja horària i amb 99.000 oients ocupa el setè lloc en el rànquing de programes més escoltats.
“L’oracle”, amb Xavier Graset, amb 37.000 oients, és el programa amb més audiència a Catalunya de tres a quatre de la tarda. Per la seva banda, el magazín de tarda “On vols anar a parar?”, amb Llucià Ferrer, amb 66.000 oients, també acaba la seva primera temporada millorant els resultats de la temporada anterior.
Els informatius de Catalunya Ràdio són els primers a Catalunya. “L’Informatiu del migdia” es manté líder de la seva franja amb 45.000 oients. “L’esport al punt”, amb 36.000 oients, també encapçala el rànquing de programes esportius al migdia i el “Catalunya vespre”, amb 27.000 oients, continua sent l’informatiu més escoltat de la tarda.
Pel que fa als caps de setmana, “L’Informatiu matí” de dissabtes, amb 68.000 oients i diumenges amb 89.000, duplica la seva audiència i lidera de forma destacada la seva franja. “L’Informatiu migdia” del cap de setmana, amb 21.000 oients, també millora espectacularment el seus resultats i es consolida com a líder indiscutible, dissabtes i diumenges.
Catalunya Ràdio incrementa substancialment l’audiència dels diumenges. El programa “Tot gira”, amb 230.000 oients, i “El suplement”, amb 191.000, són els més escoltats del país. “Eduqueu les criatures” passa de 64.000 a 149.000 oients i es converteix en el quart programa amb més audiència dels diumenges. Dels vuit programes més escoltats diumenge, cinc són de Catalunya Ràdio.
Catalunya Informació obté 100.000 oients diaris i millora un 6% els resultats de l’any passat.
iCat fm, amb només un any de vida, és l’emissora que més creix percentualment a Catalunya. Així passa de 8.000 a 22.000 oients.
Catalunya Música també ha crescut respecte de l’últim EGM, amb un increment del 31%.
Catalunya Ràdio torna a ser la cinquena emissora amb més audiència de l’estat espanyol per davant de Punto Ràdio i només per darrere de la SER, la Cope, Onda Cero i RNE.
En la segona onada de l’Estudi General de Mitjans del 2007 s’observa una disminució generalitzada del consum de ràdio convencional que, a més de ser estacional, coincideix amb el gran augment de consum de ràdio per internet. Tot i això, Catalunya Ràdio és l’emissora que més bé resisteix l’impacte del descens, de manera que consolida el seu lideratge a Catalunya per tretzè any consecutiu.
Avui és notícia
S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis

Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea
Senglars: d'estar prop de l'extinció a ser un risc per a l'expansió de la pesta porcina africana
El preu del porc segueix baixant en picat per evitar excedents i facilitar l'exportació a Europa
Alemanya aprova la polèmica llei que recupera el servei militar voluntari