
Catorze morts en estavellar-se un helicòpter de la petroliera de l'Aràbia Saudita
Redacció/Agències
Catorze persones han mort aquest diumenge en estavellar-se l'helicòpter en què viatjaven, pertanyent a la companyia petroliera saudita Aramco.
L'accident ha estat a les instal·lacions de la companyia a Ras Tanura, a la costa oriental de l'Aràbia Saudita, segons ha informat l'agència oficial de notícies saudita, SPA.
Una font oficial del Ministeri d'Energia saudita ha informat que l'accident de l'helicòpter d'Aramco ha estat a les sis del matí, hora local.
A Ras Tanura hi ha la plataforma de càrrega de petroli més alta d'alta mar del món, i alberga la refineria nacional més gran de l'Aràbia Saudita.
L'accident ha deixat 14 morts, els passatgers que anaven a bord, "tots ells ciutadans saudites", ha indicat la font.
L'agència també afegeix que el ministeri ha iniciat una investigació, en col·laboració amb les autoritats competents, "per determinar la causa de l'accident", sense donar a conèixer el motiu pel qual viatjaven.
Fins ara, Aramco no ha reaccionat davant d'aquest succés.
A principis de març, la refineria de petroli Ras Tanura va tancar temporalment després dels atacs amb drons i míssils iranians.
Precisament fa dos dies, segons els mitjans saudites, Aramco havia reprès les càrregues de cru en aquesta terminal després d'una interrupció de gairebé quatre mesos.