Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Oviedo Cazorla
Eric Garcia renova Barça
Estrella Roja Barça

El consum per internet de les emissores de Catalunya Ràdio augmenta d'un 55% l'any 2008

L'any 2008, les emissores el grup Catalunya Ràdio es van escoltar per internet un 55% més. Segons dades d'AKAMAI, en un any es van servir gairebé 5 milions i mig d'hores d'àudio, mentre que el 2007 van ser poc més de 3 milions i mig d'hores.

05/01/2009 - 16.05 Actualitzat 30/11/2022 - 13.10

Per canals, el que va tenir un creixement més espectacular va ser iCat fm. En el seu conjunt, el canal dedicat a la promoció cultural va doblar en un any el nombre d'hores d'àudio servides i va passar de les 967.000 de l'any 2007 a les gairebé 1.770.000 hores. Només les emissions d'iCat fm han significat un augment del 82% respecte de l'any 2007, però a aquestes dades s'hi han d'afegir les dels canals complementaris com iCatjazz (el canal exclusivament per internet dedicat al jazz), que ha triplicat el seu consum en un any, o les dels canals TotCat (dedicat a la música en català) i MusiCatles (dedicat a les músiques del món), que han duplicat el seu consum.

Catalunya Ràdio ha augmentat un 27% el nombre d'hores d'àudio servides i Catalunya Informació, un 57%. Catalunya Música, amb la posada en marxa del canal exclusiu per internet Catclàssica, ha augmentat també el seu consum d'un 85%.

Aquestes dades són encara més rellevants si tenim en compte que, segons l'EGM, l'augment d'usuaris d'internet l'any 2008 a Catalunya va ser només d'un 4,3%.