El Defensor de la Ciutadania de Tortosa dóna un toc d'atenció a l'Ajuntament perquè contesti les queixes i al·legacions amb celeritat
Tortosa (ACN).- El Defensor de la Ciutadania de Tortosa, Joaquim Ricart, ha fet balanç de la seva activitat al capdavant del servei durant els anys 2011 i 2012. En aquests dos anys, les consultes i queixes que ha atès han davallat en més d'un 50% respecte el 2010, una circumstància que Ricart atribueix, en part, al desconeixement que encara hi ha entre els ciutadans de l'existència d'aquest servei. El Defensor de la Ciutadania ha volgut donar un toc d'atenció a l'Ajuntament perquè contesti les queixes i al·legacions que fa el ciutadà amb celeritat. "La gent es queixa que o no els contesten o ho fan amb molt de retard, i això és una falta absoluta de consideració al ciutadà", ha alertat.
24/12/2013 - 14.30 Actualitzat 24/12/2013 - 14.30
Avui és notícia
Desallotjat l'antic Institut B9 de Badalona: l'Ajuntament no reallotjarà els que hi vivien

Illa torna a defensar al Parlament la gestió de la pesta porcina i encara no n'aclareix l'origen
Cerdán defensa la seva innocència i es declara víctima d'una persecució "pròpia de la inquisició"
El fiscal no acusarà Errejón pel cas d'agressió sexual a Elisa Mouliaá i demana arxivar la causa
La proposta del govern contra la compra especulativa: habitatge per viure-hi, segona residència i cessió