El fundador de Biocentury defensa al fòrum Innova de Mataró que la crisi és un bon moment per crear empreses
Mataró (ACN).- Les barretes per perdre pes Biocentury van néixer en plena crisi dels anys 90. El seu fundador, el banyolí Pedro Costa, es va vendre l'empresa fa uns anys, quan la marca ja s'havia guanyat el reconeixement internacional, i ara, novament en una època de crisi econòmica, ha engegat un nou projecte empresarial relacionat amb el medi ambient. Costa assegura que les èpoques de crisi són el millor moment per a la creació d'empreses, ja que hi ha molta gent que abandona els seus projectes i, per tant, queden també molts buits en el mercat pels qui ho saben aprofitar. Costa ho ha explicat durant l'acte inaugural de la fira de la innovació i l'emprenedoria de Mataró, l'Innova 360, que se celebra fins diumenge.
19/11/2009 - 14.30 Actualitzat 19/11/2009 - 14.30
Avui és notícia
El govern prorrogarà els pressupostos, però espera negociar-ne de nous amb ERC i els Comuns

Dimiteix el líder del PSOE d'Extremadura després de la desfeta electoral
Extremadura posa Sánchez i Feijóo davant del mirall
Tensió a Badalona entre manifestants a favor i en contra dels desallotjats de l'Institut B9
Educació aprova la fusió d'assignatures de ciències de primer de batxillerat per al curs que ve