
El Marketing Leaders Awards i el Club Marketing Barcelona concedeixen el premi Eficàcia a la Fundació La Marató de TV3
El Marketing Leaders Awards i el Club Marketing Barcelona han concedit el premi Eficàcia a la Fundació La Marató de TV3 per l'excel·lència en la seva trajectòria, i perquè consideren que la seva estratègia de màrqueting ha estat la més destacada del 2015 en temes d'eficiència.
30/06/2016 - 21.35 Actualitzat 01/06/2017 - 19.13
Lluís Bernabé, director de la Fundació, i Carles Manteca, director de Comercial i Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han recollit el guardó aquest vespre a L'Auditori de Barcelona, en el transcurs del Barcelona Marketing Meeting, l'acte central del Word Marketing Festival, que ha tingut lloc entre el 27 i el 30 de juny.
El premi Eficàcia reconeix les moltes accions de màrqueting que ha dut a terme la Fundació al llarg del 2015. Entre d'altres, destaquen l'espot i la campanya gràfica de sensibilització sobre la diabetis i l'obesitat -elements de difusió creats amb la coordinació de l'àrea de Màrqueting de la CCMA, l'Agència de Publicitat Ogilvy i la Fundació-, el disc, el llibre, les promocions multimèdia amb informació sobre les principals activitats de La Marató, les quatre exposicions fotogràfiques i de valors a les seus telefòniques, les conferències a les escoles per promoure la solidaritat i la divulgació, i el concurs Pinta La Marató, amb jurat mediàtic.
Aquesta estratègia i la d'anys anteriors han estat implementades amb l'objectiu final de sensibilitzar la ciutadania sobre les malalties protagonistes de cada edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, i promoure la recerca científica sobre aquestes patologies.
El Club Marketing Barcelona convoca des de 1970 aquests guardons, que premien les millors empreses i professionals per les seves accions de màrqueting.
Avui és notícia
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea
Senglars: d'estar prop de l'extinció a ser un risc per a l'expansió de la pesta porcina africana
El preu del porc segueix baixant en picat per evitar excedents i facilitar l'exportació a Europa
S'eleven a 13 els positius per pesta porcina africana, tots dins de la zona afectada
Els pescadors de peix blau podran vendre una part de les tonyines que capturin accidentalment