El nou Cacaolat serà el primer anunci de l'any a TV3
Barcelona (ACN).- Cobega i Damm, que han adquirit recentment la marca Cacaolat, han presentat aquest dijous via twitter la seva primera campanya publicitària televisada, que serà també el primer anunci que emetrà TV3 el 2012, segons confirmen les companyies en aquesta xarxa social. L'spot, que dura un minut i està protagonitzat per l'actor Roger Coma, s'ambienta en una cafeteria del Born la nit de Cap d'Any i acaba amb el missatge "Des de sempre i per sempre". Segons la descripció del vídeo al compte de Youtube, aquest és el desig de "moltíssima gent que finalment s'ha fet realitat: que Cacaolat, el nostre batut de sempre, no desaparegui".
30/12/2011 - 14.00 Actualitzat 30/12/2011 - 14.00
Avui és notícia
La llevantada s'intensifica i s'espera un Sant Esteve passat per aigua i amb temporal de mar

Mal temps a la carretera: què ha de tenir el kit d'emergència del cotxe?
Ucraïna celebra el quart Nadal de la guerra en espera d'una resposta oficial de Moscou al pla de pau
Mantes i menjar calent per als desnonats del B9 que passen Nadal arrecerats sota el pont
El B9 de Badalona: radiografia (i responsabilitats) d'un desallotjament a les portes de Nadal