
El nou "El matí de Catalunya Ràdio" creix prop d'un 20% en consum diari digital en directe
Durant els primers dies amb Ricard Ustrell al capdavant d'"El matí de Catalunya Ràdio", el programa ha incrementat en un 19,5% el consum digital diari en directe, i en un 55% l'audiència a la carta, en relació amb la mitjana de la temporada anterior
08/09/2023 - 08.44 Actualitzat 08/09/2023 - 10.12
El consum digital diari en directe d'"El matí de Catalunya Ràdio" s'ha incrementat en un 19,5%, en comparació a la mitjana de la temporada passada, durant els primers dies d'arrencada del nou projecte dirigit i realitzat per Ricard Ustrell. El temps de consum en directe a través de l'app i el web de Catràdio també ha crescut, en aquest cas un 60%.
Pel que fa al consum digital diari a la carta, el creixement ha estat d'un 55%. I també s'ha registrat un augment molt significatiu de les interaccions a través de les xarxes socials, amb un 29% més de reproduccions diàries de vídeo (un total de 125.984) i un 7% més d'impressions diàries (350.000) respecte a la mitjana de la temporada anterior.
Avui és notícia
Avís per pluja al Camp de Tarragona i l'Ebre després del fort aiguat de Badalona
Brussel·les flexibilitza la prohibició total de vendre cotxes de gasolina a partir del 2035
Els preus dels principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal
La Xina rebaixa els aranzels al sector porcí català al 9,8%: "És una gran notícia"
El pla d'habitatge de la CE aposta per construir més pisos però evita regular el preu del lloguer