Sumar PSOE
Sirat
Tractorada Barcelona
Anna Guitart Institut Ramon Llull
BCN Gastronomic Society
Hisenda bizums
Mèrit de les Belles Arts
Pilar Alegría eleccions Aragó
Bondi Beach
Medalla d'Or de la Generalitat
Nominacions Gaudí 2026
Pesta porcina africana
The Best
Guadalajara Barcelona
Ter Stegen

El nou "El matí de Catalunya Ràdio" creix prop d'un 20% en consum diari digital en directe

Durant els primers dies amb Ricard Ustrell al capdavant d'"El matí de Catalunya Ràdio", el programa ha incrementat en un 19,5% el consum digital diari en directe, i en un 55% l'audiència a la carta, en relació amb la mitjana de la temporada anterior

08/09/2023 - 08.44 Actualitzat 08/09/2023 - 10.12

El consum digital diari en directe d'"El matí de Catalunya Ràdio" s'ha incrementat en un 19,5%, en comparació a la mitjana de la temporada passada, durant els primers dies d'arrencada del nou projecte dirigit i realitzat per Ricard Ustrell. El temps de consum en directe a través de l'app i el web de Catràdio també ha crescut, en aquest cas un 60%. 

Pel que fa al consum digital diari a la carta, el creixement ha estat d'un 55%. I també s'ha registrat un augment molt significatiu de les interaccions a través de les xarxes socials, amb un 29% més de reproduccions diàries de vídeo (un total de 125.984) i un 7% més d'impressions diàries (350.000) respecte a la mitjana de la temporada anterior.