
El nou SX3 s'estrena líder
Ahir, dilluns, es va posar en marxa el nou SX3 i ho va fer duplicant el consum digital i com a líder a la televisió en la franja de 4 a 12 anys. Es va convertir en el canal infantil més vist del dia i, en digital, va triplicar el nombre d'usuaris únics en un sol dia
11/10/2022 - 16.02 Actualitzat 01/03/2023 - 11.31
El nou SX3 ha despertat l'interès del públic. Ahir, dilluns, dia de l'estrena, el nou SX3 va obtenir 197.000 reproduccions de continguts de vídeo a les plataformes digitals i va duplicar amb escreix la mitjana diària de la temporada anterior. També es van registrar 1.771 reproduccions d'àudio en un sol dia.
D'altra banda, un total de 255.000 persones van veure el nou SX3 per TV i gairebé 60.000 usuaris únics (59.125) van accedir als continguts digitals del nou canal.
A més, va recuperar el lideratge d'audiència entre els canals infantils, amb una quota del 15,2% en la franja de 4 a 12 anys. L'SX3 va passar al davant de Boing (14,9%) i va quedar a molta distància de Clan (4,6) i Disney (1,9%).
Entre els continguts més vistos d'ahir, dilluns, hi ha els animes "Haikyu!!" i "Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba" , la sèrie transmèdia "Projecte Beta" i el nou magazín interactiu "Ràndom", dues produccions pròpies.
#NouSX3
Avui és notícia
S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea
Senglars: d'estar prop de l'extinció a ser un risc per a l'expansió de la pesta porcina africana
El preu del porc segueix baixant en picat per evitar excedents i facilitar l'exportació a Europa
Alemanya aprova la polèmica llei que recupera el servei militar voluntari