Desallotjament Institut B9 Badalona
Europa cotxe elèctric
Pla habitatge CE
Illa pesta porcina
Sumar PSOE
Sirat
Tractorada Barcelona
Anna Guitart Institut Ramon Llull
BCN Gastronomic Society
Hisenda bizums
Mèrit de les Belles Arts
Pilar Alegría eleccions Aragó
The Best
Guadalajara Barcelona
Ter Stegen

Barcelona

El RACC rebutja unir les línies de tramvia per la Diagonal i aposta pel metro com a alternativa

El Reial Automòbil Club de Catalunya rebutja els dos models de remodelació de la Diagonal de Barcelona que ha proposat l'ajuntament de la ciutat i que se sotmetran a la consulta ciutadana al maig. En aquest sentit, demana a l'Ajuntament que no es precipiti fent passar el tramvia i aposta pel metro com a alternativa. I és que pel RACC, la solució idònia passa per aprofitar el túnel del tren de rodalia anunciat per Foment per al metro.

20/04/2010 - 13.31 Actualitzat 20/04/2010 - 18.42

Un dia més, l'alcalde de Barcelona ha defensat la reforma de la Diagonal. Davant del Cercle d'Infraestructures, un selecte grup format per empresaris de la construcció i enginyers, Jordi Hereu ha reiterat la necessitat de la reforma, i ha puntualitzat que no és un capritx.

Poca estona després, el Reial Automòbil Club de Catalunya es pronunciava amb duresa sobre les dues propostes de reforma, sobretot pel que fa al pas del tramvia, que, segons diuen, hipoteca la resta d'usos a l'avinguda. L'entitat defensa que s'opti pel túnel de rodalia sota la Diagonal anunciat fa uns mesos pel Ministeri de Foment.

A més, el RACC dubta que la trama de l'Eixample pugui absobir el trànsit que s'expulsarà de la Diagonal. Segons les seves simulacions, han explicat, el carrer Urgell, amb sentit canviat, se saturaria.