Barcelona
El saló de moda urbana The Brandery torna a Barcelona i obre amb un 20% més de marques
Malgrat la crisi, el saló de moda urbana The Brandery tona a Barcelona i obre aquest dilluns amb més marques que en les edicions anteriors. Unes 200 marques intentaran atraure els visitants, una xifra que suposa un 20% més de marques que l'edició del febrer i un 76% més en comparació amb fa un any. A més de firmes com Custo Barcelona, Munich o Armand Bassi, que han participat al The Brandery des dels inicis, ara se n'han sumat d'altres com Camper o Le Coq Sportif. Enguany, el saló porta com a lema "Love Revolution" i estarà instal·lat al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona fins dimecres.
28/06/2010 - 06.50 Actualitzat 28/06/2010 - 16.02
El saló preveu aplegar uns 17.000 visitants professionals, segons els càlculs que fa el director de l'àrea d'expansió de Fira Barcelona i responsable del saló, Pere Camprubí.
Avui és notícia
Nit de Nadal sota el pont de la C-31 per a una cinquantena dels desnonats del B9 a Badalona
De què són responsables les administracions en el desallotjament del B9? Un marc normatiu "confús"
Alertes per pluges, neu i mala mar: el mal temps marcarà Nadal i Sant Esteve
Detecten un cas de grip aviària a l'Urgell, el primer en una granja de Catalunya des del 2023
Què se sap del brot de grip aviària: origen, riscos i com pot afectar els preus