El web del Club Super3 obté gairebé 20 milions de planes vistes durant aquest estiu
El web del club Super3 ha batut el seu propi rècord de planes vistes i de navegadors únics durant el mes de juliol d'aquest d'estiu.
05/09/2008 - 14.33 Actualitzat 30/11/2022 - 13.10
La campanya d'estiu del web del Club Super3 "Estiu en joc", és la responsable, en part, de l'alt índex d'audiència que el web del programa infantil de Televisió de Catalunya (Club Super3) ha registrat aquest estiu. Durant els mesos de juliol i agost, els súpers entraven a www.super3.cat per jugar als jocs en línia especialment dissenyats des del Club Super3 per a aquestes vacances. Els usuaris que superaven aquests jocs han accedit a un concurs per poder visitar la casa del Club Super3. La possibilitat de veure els millors gags que s'emeten per televisió, el nou videoclip "Anem a veure món" i les activitats d'estiu proposades als nens i nenes que tenen el carnet han permès que el web del Club Super3 assoleixi la quota d'audiència més alta de la seva història.
Avui és notícia
El ministeri investiga si el brot de pesta porcina africana ha sortit d'un laboratori

Se sacrificaran i es comercialitzaran 30.000 porcs de granges a prop del focus de la pesta porcina
S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis
Illa esquiva les crítiques de l'oposició per la pesta porcina i diu que "les coses s'han fet bé"
El pes del sector porcí català: 4.260 milions d'euros de negoci a l'exterior