
Els mitjans de la CCMA, líders a internet
Catalunya Ràdio i TV3 lideren les audiències d'internet en l'àmbit català en les seves respectives categories, segons dades de comScore. I la CCMA és el grup audiovisual amb més consum de vídeo a Catalunya.
23/02/2016 - 15.19 Actualitzat 14/09/2020 - 10.12
Al mes de gener, Catalunya Ràdio és líder a internet en l'àmbit de la ràdio en català. El nombre de visitants únics mensuals s'ha situat en 124.000 a Catalunya, segons dades de comScore MMX.
Pel que fa a consum de vídeo en la categoria de "TV", TV3 és líder a Catalunya amb 412.000 espectadors únics, segons dades de comScore Videometrix. En segon lloc, i a força distància, hi ha T5 amb 312.000 espectadors únics.
I la CCMA, com a grup audiovisual, és el que té més espectadors únics en consum de vídeo a Catalunya en la categoria "Entertainment", per davant de Mediaset, Atresmedia i RTVE, també segons dades de comScore Videometrix. El portal de la CCMA obté, aquest gener, una cobertura del 15,2% amb 625.000 visitants únics.
Les dades de comScore MMX i comScore Videometrix només tenen en compte el consum a través d'ordinadors, és a dir, que no inclouen el consum de dispositius mòbils, tauletes ni TV connectada.
Avui és notícia
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea
Senglars: d'estar prop de l'extinció a ser un risc per a l'expansió de la pesta porcina africana
El preu del porc segueix baixant en picat per evitar excedents i facilitar l'exportació a Europa
S'eleven a 13 els positius per pesta porcina africana, tots dins de la zona afectada
Els pescadors de peix blau podran vendre una part de les tonyines que capturin accidentalment