Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Oviedo Cazorla
Eric Garcia renova Barça
Estrella Roja Barça

Els webs de la CCMA baten el seu rècord d'audiència a internet

La presència a internet de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha marcat una altra fita en superar, al mes d'octubre, el milió d'usuaris únics, segons les dades que acaba de fer públiques l'OJD. Aquesta xifra, altament significativa, consolida la CCMA com la principal referència en català a la xarxa i reforça la tendència a l'alça de l'audiència del grup.

13/11/2008 - 15.04 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11

D'acord amb les estadístiques que mensualment difon l'OJD, els webs de la CCMA, creats per CCRTV Interactiva, van obtenir el mes passat una xifra d'1.110.628 visitants, un 20,07% més que el mes anterior. El més visitat de la CCMA va ser el grup de webs de Televisió de Catalunya, amb 828.825 usuaris únics (un augment del 22,38% respecte al mes de setembre, amb 19,7 milions de pàgines vistes). També és molt representativa la durada de la visita dels internautes: gairebé vuit minuts i mig, una de les més altes de l'univers internauta català. A continuació se situa el 3cat24.cat, que amb 252.365 usuaris (14,9% més que al setembre) segueix la seva tendència a l'alça des de la seva remodelació. El web informatiu de la CCMA va descarregar 2,18 milions de planes al llarg del mes passat. Catalunya Ràdio, per la seva banda, reforça el seu lideratge en l'àmbit de la ràdio en català a internet. Un total de 168.189 usuaris únics van visitar els webs de l'emissora -un 14,3% més- que es van traduir en més de sis milions de pàgines vistes. La pujada percentual més elevada se l'endú elsesports.cat, el portal esportiu de la CCMA, amb un 31% més d'usuaris únics respecte al mes de setembre, sumant-ne un total de 67.700. La bona acollida de les retransmissions en directe dels partits d'Eurolliga del Barça i Joventut són una de les claus d'aquest augment. CCRTV Interactiva és l'empresa de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals encarregada de crear continguts i difondre els generats tant per Televisió de Catalunya com per Catalunya Ràdio a través dels nous mitjans de comunicació interactius, com internet, teletext, telefonia mòbil, agendes electròniques, televisió digital terrestre, etc. i tots aquells que puguin sortir en el futur.