Els webs de la CCMA tanquen el millor juny de la seva història amb 350.000 usuaris més que el 2009
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha guanyat 350.000 usuaris nous a internet en els últims 12 mesos, una xifra que confirma la tendència a l'alça de les audiències a internet del grup. Ha estat el millor juny de la seva història, amb 1,55 milions d'usuaris únics, un 29% més que l'any anterior, segons les dades que audita OJD.
15/07/2010 - 18.02 Actualitzat 30/11/2022 - 13.10
Són especialment significatius els increments d'elsesports.cat, amb un 95% més d'usuaris que el juny passat; de Catalunya Ràdio, amb un 49% més; i de Catalunya Música, amb un 184% més que el 2009. Aquests bons resultats d'audiència es complementen amb la presència creixent a les xarxes socials, amb prop de 622.000 usuaris que segueixen els continguts de la CCMA a Facebook i Twitter, un 20% més que al maig. El conjunt de portals de TV3 lidera les estadístiques amb 1,14 milions d'usuaris únics i un increment d'un 27% respecte al juny passat. És el novè mes consecutiu que se situa per sobre del llindar del milió d'usuaris. El consum de vídeo per internet també continua creixent a un ritme molt elevat. En l'últim any, les visualitzacions han augmentat un 70%. "La Riera" és el programa més seguit, amb prop d'1.122.000 visualitzacions durant el juny i amb més de 123.000 usuaris únics al web. elsesports.cat pràcticament duplica l'audiència i obté un 95% més d'usuaris. El dia més destacat va ser el diumenge 13, amb el seguiment en directe de les eleccions a la presidència del F. C. Barcelona. El Gran Premi d'Europa de Fórmula 1 del 27 de juny va ser un altre dels esdeveniments més seguits. D'altra banda, el 3cat24.cat també continua en la línia ascendent i presenta un creixement d'usuaris del 20% respecte a l'any passat. Pel que fa al grup d'emissores de Catalunya Ràdio, experimenten una gran progressió respecte a l'any passat i guanyen 62.000 usuaris nous, unes dades que signifiquen un increment del 49%. Catalunya Música suma un 184% més d'usuaris que el juny passat. "L'ofici de viure" és el programa més escoltat a la carta, amb més de 299.000 audicions, seguit d'"El matí de Catalunya Ràdio" amb gairebé 130.000. El portal infantil Super3.cat registra 97.500 usuaris únics, una xifra que suposa un increment d'un 6% respecte al maig i d'un 20% respecte al juny del 2009. L'arribada de l'estiu i de les vacances escolars suposa cada any un creixement notable d'audiència del portal. El Clubdecuines es consolida com a portal gastronòmic de referència en català, amb un increment del 25% d'usuaris respecte a l'any passat. El canal creat amb motiu de la revetlla de Sant Joan ha estat un dels més seguits.
Avui és notícia
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners

Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
La UE prestarà 90.000 milions d'euros a Ucraïna i deixa de banda els fons russos congelats
La UE ajorna la firma de l'acord del Mercosur per garantir més la protecció als pagesos europeus