
Fades denuncia una agressió homòfoba del públic en un concert a Vilassar de Mar
Redacció
El grup mallorquí Fades denuncia que aquest dimarts van patir una agressió homòfoba quan feien un concert per la festa major de Vilassar de Mar.
Els integrants de la banda han publicat un comunicat a les xarxes socials en què expliquen que en tres ocasions diferents els van llançar gel i per aquest motiu van decidir acabar l'actuació.
També han lamentat que no és la primera vegada que viuen una situació com aquesta i asseguren que aquest és el tercer concert en què han estat agredits dels deu que han fet en aquesta gira.
A més, critiquen que sovint reben amenaces a les xarxes socials provinents persones d'extrem dreta i creuen que és per ser "queer i defensar la llengua i la cultura catalanes".
En el comunicat també demanen "reconvertir l'odi" en força per ocupar els espais públics.
Dissabte, al Pride Costa Brava
Fades és un grup queer de música pop urbana en català que ha publicat tres discos d'estudi amb lletres desacomplexades com "Mon cheri go home", "Catalonian girls", "Treu-te el bikini" i "M'agrada, I like it, J'adore".
La banda balear continuarà la seva gira amb un concert aquest dissabte al Pride Costa Brava de Lloret de Mar.