Trump discurs
B9 de Badalona
Manifestació Brussel·les agrària
Accident AP-7 Vandellòs i l'Hospitalet
Avatar
Laboratori pesta porcina
Olot zona baixes emissions
Oscars YouTube
Adolf Hitler Namíbia
Atles climàtic Meteocat
Concert per Palestina Palau Sant Jordi
Cometa 3I/ATLAS
Laporta
Sorteig Champions
Burgos

Madrid

Iberia canvia la seva marca corporativa

Iberia ha presentat la seva nova marca corporativa, que manté els colors vermell i groc de la bandera espanyola, però retira el logo de la corona reial, un canvi que arriba després de 36 anys sense modificacions.

Redacció

15/10/2013 - 17.02 Actualitzat 15/10/2013 - 21.46

Iberia ha presentat la seva nova marca corporativa, la qual manté els colors vermell i groc de la bandera espanyola però retira el logotip de la corona reial, un canvi que arriba desprès de 36 anys sense modificacions.

La nova imatge no s'estrenarà fins a finals de novembre amb l'arribada del primer avió pintat amb la nova marca, un Airbus 330, que portarà el nom de Joan Carles I.

El conseller delegat d'Iberia, Luis Gallego, assegura que la renovació de la marca és molt més que un simple canvi de logotip, sinó que es notarà en tots els seus productes que ofereix l'aerolínia. A més, l'empresa busca ser una companyia global del segle XXI de referència a Europa, perquè, segons Gallego, Iberia està patint un procés de transformació en què o canvia o mor.

L'objectiu de tot plegat no és més que convertir-se amb una companyia més competitiva, més dinàmica i més forta per poder liderar el sector de l'aviació de l'estat espanyol, que en aquests moments està en davallada.

Per tant, aquest canvi milionari compta a més amb la flexibilització de les tarifes, la renovació de la flota i un canvi de seu. Tot plegat un procés que va començar fa tres anys i culminarà en els pròxims tres anys.