
Madrid
Iberia canvia la seva marca corporativa
Iberia ha presentat la seva nova marca corporativa, que manté els colors vermell i groc de la bandera espanyola, però retira el logo de la corona reial, un canvi que arriba després de 36 anys sense modificacions.
Redacció
15/10/2013 - 17.02 Actualitzat 15/10/2013 - 21.46
Iberia ha presentat la seva nova marca corporativa, la qual manté els colors vermell i groc de la bandera espanyola però retira el logotip de la corona reial, un canvi que arriba desprès de 36 anys sense modificacions.
La nova imatge no s'estrenarà fins a finals de novembre amb l'arribada del primer avió pintat amb la nova marca, un Airbus 330, que portarà el nom de Joan Carles I.
El conseller delegat d'Iberia, Luis Gallego, assegura que la renovació de la marca és molt més que un simple canvi de logotip, sinó que es notarà en tots els seus productes que ofereix l'aerolínia. A més, l'empresa busca ser una companyia global del segle XXI de referència a Europa, perquè, segons Gallego, Iberia està patint un procés de transformació en què o canvia o mor.
L'objectiu de tot plegat no és més que convertir-se amb una companyia més competitiva, més dinàmica i més forta per poder liderar el sector de l'aviació de l'estat espanyol, que en aquests moments està en davallada.
Per tant, aquest canvi milionari compta a més amb la flexibilització de les tarifes, la renovació de la flota i un canvi de seu. Tot plegat un procés que va començar fa tres anys i culminarà en els pròxims tres anys.
Avui és notícia
Cimera a Brussel·les per acordar in extremis un préstec a Ucraïna amb fons russos congelats
Milers de pagesos es manifesten a Brussel·les contra la política agrària europea i el Mercosur
El govern insta Badalona a reobrir l'alberg per als desallotjats del B9 i Albiol s'hi nega
Escorcoll de més de 12 hores al laboratori de l'IRTA-CReSA pel brot de pesta porcina africana
El món fa un gir: l'energia neta ja supera el carbó, segons la revista "Science"