Jaume Roures diu que el diari Público també tindrà una edició en català
En declaracions a "El matí de Catalunya Ràdio", el president del grup Mediapro, Jaume Roures, ha explicat que el diari Público tindrà una edició en català per a Catalunya, tot i que al principi es publicarà només en castellà.
20/09/2007 - 14.17 Actualitzat 19/03/2010 - 16.20
Jaume Roures ha explicat que el nou diari sorgeix de la "perspectiva multimèdia" i perquè "ens hi sentim obligats". L'objectiu, segons ha dit, és "plantejar òptiques diferents" i "donar les pautes" perquè els lectors es creïn la seva pròpia opinió sobre el que passsa.
El nou diari del grup Mediapro es presenta avui a Madrid i tindrà edicions "diferenciades" a Andalusia, València i Catalunya. El rotatiu sortirà a la venda el 26 de setembre i, segons Jaume Roures, l'edició de Catalunya "serà en català, no en aquest moment de sortida, però espero que en pocs mesos fem una doble edició a Catalunya.... tipus El Periódico, que a mi em sembla un model perfecte".
El rotatiu valdrà 50 cèntims, un preu amb què "surten els números", i que no implica que la publicació es dirigeixi "només" als mileuristes sinó "a la gent jove, urbana i amb preocupacions". "Ens dirigim a un públic, fonamentalment, que la premsa gratuïta ha animat a llegir per dir-ho d'alguna manera, als segons compradors dels diaris més importants, sobretot d'El Mundo i El País, perquè hi ha un 30% de la gent que compra El Mundo i El País que compra un segon diari" ha explicat el president del grup Mediapro.
El nou diari del grup Mediapro es presenta avui a Madrid i tindrà edicions "diferenciades" a Andalusia, València i Catalunya. El rotatiu sortirà a la venda el 26 de setembre i, segons Jaume Roures, l'edició de Catalunya "serà en català, no en aquest moment de sortida, però espero que en pocs mesos fem una doble edició a Catalunya.... tipus El Periódico, que a mi em sembla un model perfecte".
El rotatiu valdrà 50 cèntims, un preu amb què "surten els números", i que no implica que la publicació es dirigeixi "només" als mileuristes sinó "a la gent jove, urbana i amb preocupacions". "Ens dirigim a un públic, fonamentalment, que la premsa gratuïta ha animat a llegir per dir-ho d'alguna manera, als segons compradors dels diaris més importants, sobretot d'El Mundo i El País, perquè hi ha un 30% de la gent que compra El Mundo i El País que compra un segon diari" ha explicat el president del grup Mediapro.
Avui és notícia
El ministeri investiga si el brot de pesta porcina africana ha sortit d'un laboratori

S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis
El pes del sector porcí català: 4.260 milions d'euros de negoci a l'exterior
La Comissió Europea desaconsella sacrificar senglars i recomana deixar que el virus actuï
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea