Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Copa del Rei
Atlètic Balears Espanyol
Sant Andreu

"Joc de cartes" i "El matí de Catalunya Ràdio", el programa més vist i el més escoltat, respectivament, a la carta i en directe 

"Joc de cartes" continua creixent i acumula més de 63.900 usuaris únics. El partit de pretemporada Milan-Barça és l'emissió en directe més vista i "El paradís de les senyores" registra el rècord setmanal del programa de totes les temporades.

07/08/2023 - 11.52 Actualitzat 07/08/2023 - 12.08

El "Joc de cartes: estiu" continua creixent i la setmana passada va liderar el rànquing de programes més vistos en directe i a la carta amb més de 63.900 usuaris únics (un 20,9% més) i 145.700 reproduccions (un 37,2% més). Els dos vídeos més vistos a la carta d'aquesta setmana van ser del programa, que va experimentar un creixement del 57% en reproduccions a la carta (més de 120.100). 

El "TN vespre" va ser el segon programa més vist en directe i a la carta, amb 119.566 reproduccions i 47.404 usuaris únics, i el partit de pretemporada Milan-Barça, tot i jugar-se de matinada, va ser l'emissió en directe més vista de la setmana amb més de 33.600 usuaris únics. 

Per la seva banda, "El paradís de les senyores" va encapçalar els programes més vistos a la carta, amb 223.300 reproduccions (un 23% més), i va registrar el rècord setmanal del programa de totes les temporades, amb 289.800 reproduccions en directe i a la carta. 

L'estrena de la tercera temporada de "L'au pair" va captar l'atenció de 20.300 usuaris únics, un 51% més que l'estrena de la primera temporada i el doble que l'estrena de la segona. 

"El matí de Catalunya Ràdio" i el "Tot costa", els més escoltats 

Pel que fa als àudios, el programa més escoltat en directe i a la carta va ser, una setmana més, "El matí de Catalunya Ràdio", amb 40.239 usuaris únics i 119.746 reproduccions. Les cinc emissions més escoltades en directe van ser del magazín.  

El "Tot costa", amb 20.900 usuaris únics, va ser el segon programa més escoltat en directe i a la carta, i també el que més creix (un 19%). Els tres àudios més escoltats a la carta van ser del programa, que va registrar un augment del 51,1% en nombre de reproduccions a la carta.   

"Crims" es va mantenir com el programa més escoltat a la carta, amb 49.560 reproduccions.  

Rècord d'audiència de l'app del SX3 

L'app del SX3 va registrar la setmana passada la millor audiència setmanal de les darreres 16 setmanes, amb més de 16.000 usuaris únics, un 25% per sobre de la mitjana setmanal de les últimes 53 setmanes. 

Pel que fa a les xarxes socials, els cinc vídeos més vistos de la setmana van ser del 324 a Instagram, encapçalats per un sobre l'oli de cop o flor de Sant Joan, que va acumular més de 404.000 reproduccions. 

La notícia més llegida del portal va ser la de la mort d'una noia de 20 anys al caure-li a sobre una palmera al raval de Barcelona, amb gairebé 61.000 pàgines vistes.  

#AudiènciesTV3