Comprovar loteria de Nadal
Loteria de Nadal 2025
Epidèmia de grip
Illa pressupostos
EUA i Veneçuela
Premi Internacional Catalunya
Medalla d'Or de la Generalitat
Drons Ucraïna
Tiroteig Castelldefels
Mor Chris Rea
Ordeig pesta porcina africana
Cotxe bomba Moscou
Vila-real Barça
Girona Atlètic de Madrid
Brahim Díaz Marroc

El millor juny de la dècada (14,1%)

TV3, gairebé dos anys liderant les audiències

TV3 ja porta 23 mesos consecutius liderant les audiències. Les dades de juny, amb una quota del 14,1%, són les millors dels últims 10 anys

01/07/2019 - 11.12 Actualitzat 17/07/2019 - 18.56

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 23 mesos consecutius, el rècord de la cadena. Aquest juny, TV3 ha aconseguit una quota del 14,1%. Ha superat en 2,6 punts la segona cadena classificada, Telecinco, i en 4,4 punts, la tercera, Antena3.

TV3 ha estat la cadena més vista 26 dels 30 dies del mes de juny.

Els "Telenotícies", al capdavant

Un mes més, els informatius són líders en totes les seves edicions: han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 26 ocasions. També es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i són líders en imparcialitat i credibilitat.

"Polònia" i "30 minuts", entre els més vistos

11 dels 15 programes més vistos del mes són de TV3. En aquest rànquing, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques: entreteniment, esports, sèries i documentals.

El segon programa més vist del mes va ser el "Polònia" del dia 13, en què es repassava el "vist per a sentència" del judici del procés. També està entre els més vistos el "30 minuts" titulat "Entre togues: 52 dies al Suprem",  l'"Està passant" del dia 11 i el "Sense ficció" "Operació globus".

El canal 3/24 fa xifres històriques

El canal 3/24 ha registrat el millor mes de juny de la seva història, amb un 2% de quota, i el millor primer semestre, amb una quota mitjana del 2,4%.

Audiències digitals: més de 100 milions de reproduccions de vídeo des de l'inici de temporada

Pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA ha tingut al maig una audiència de 3 milions d'usuaris únics i creix un 6% respecte al juny de l'any passat. TV3 ha tingut més de 9,3 milions de reproduccions de vídeo, un 2% més respecte al juny de l'any passat. Des de l'inici de la temporada són més de 100 milions de reproduccions de vídeo.

"Com si fos ahir" és el programa més vist a la carta, amb 134.300 usuaris únics. "Polònia" i "Les de l'hoquei" se situen en segona i tercera posició, respectivament. La sèrie protagonitzada per les jugadores del Minerva ha arribat a les 457.000 reproduccions al juny i el vídeo més vist del mes és el capítol "Flor", amb 78.000 reproduccions.

L'emissió més vista en directe per internet va ser el "Judici del procés" del dia 11, amb 31.700 usuaris únics.

Xarxes socials

I a les xarxes socials, durant el juny s'han publicat 314.400 missatges a Twitter al voltant dels programes de TV3. El programa que ha generat més conversa social ha estat "Preguntes freqüents", amb 75.900 missatges.