La Cerdanya, el Capcir i el Conflent creen una marca turística pròpia
Bellver de Cerdanya (ACN).- La Cerdanya sota administració catalana i francesa, el Capcir i el Conflent han creat una marca de destinació turística pròpia per tal de potenciar els actius del territori, desestacionalitzar el turisme i atraure més turistes al territori. Per això, les associacions d'hotelers i empresaris del territori han posat en marxa un clúster sota el nom d''El Sol dels Pirineus'. El projecte, que va començar l'any 2012 amb un conveni de col·laboració entre les associacions ALPYC 66 (Accueil et Loisirs en Pyrénées Catalanes) i AEC (Agrupació Empresarial de la Cerdanya), ha estat presentat aquest dimarts a tots els actors involucrats del territori. Actualment, hi ha un centenar d'agents implicats.
03/06/2014 - 16.30 Actualitzat 03/06/2014 - 16.30
Avui és notícia
La Marató 2025 contra el càncer: tot a punt per a gairebé vint hores de solidaritat

La importància dels cribratges en la detecció precoç del càncer: quins hi ha i quan s'han de fer
Coral, pacient de càncer de pàncrees: "Tens antecedents familiars i t'imagines el pitjor"
Els socis d'investidura pressionen Sánchez perquè mogui fitxa pels escàndols que esquitxen el PSOE
Els pescadors catalans podran pescar finalment 143 dies al Mediterrani el 2026