Héctor Alterio
Jubilació
Peter Greene
"Trump gold card"
Carles III
Trinitarios Catalunya
La Xina i el Japó
Cas Leire Díez
UCO
Trump Europa
Concerts Nadal
Messi Índia
Lisci Osasuna
Barça Osasuna

La Cerdanya, el Capcir i el Conflent creen una marca turística pròpia

Bellver de Cerdanya (ACN).- La Cerdanya sota administració catalana i francesa, el Capcir i el Conflent han creat una marca de destinació turística pròpia per tal de potenciar els actius del territori, desestacionalitzar el turisme i atraure més turistes al territori. Per això, les associacions d'hotelers i empresaris del territori han posat en marxa un clúster sota el nom d''El Sol dels Pirineus'. El projecte, que va començar l'any 2012 amb un conveni de col·laboració entre les associacions ALPYC 66 (Accueil et Loisirs en Pyrénées Catalanes) i AEC (Agrupació Empresarial de la Cerdanya), ha estat presentat aquest dimarts a tots els actors involucrats del territori. Actualment, hi ha un centenar d'agents implicats.

03/06/2014 - 16.30 Actualitzat 03/06/2014 - 16.30