
Barcelona
La Fundació Arrels penja a YouTube "el viral més avorrit del món" per ajudar els "sense sostre"
El treball té per objectiu fer prendre consciència del problema dels "sense sostre"
11/06/2015 - 00.21 Actualitzat 11/06/2015 - 13.28
La Fundació Arrels ha difós a través de la plataforma de vídeos YouTube una curiosa iniciativa. Es titula "El video viral més avorrit del món" i té per objectiu fer prendre consciència del problema dels sense sostre.
L'home protagonista avisa que no s'hi veuen ni gatets ni nadons rient com en centenars de vídeos que es converteixen en virals de la nit al dia. Explica que ell, fins fa poc, vivia al carrer i assegura que, si l'usuari continua mirant el vídeo, contribuirà a una bona causa. I és que, com més visites té un vídeo a YouTube, més diners paguen els anunciants del portal a l'autor, en aquest cas, la fundació que ajuda les persones sense llar.
Amb l'objectiu d'aconseguir el màxim de visites, la Fundació Arrels ha etiquetat el vídeo amb les paraules "casa", "èxit", "luxe", "amics", "cotxe", "família", "amor" i "alegria". Curiosament, "tot allò que perds quan has de viure al carrer", com recorda el protagonista del vídeo.
Avui és notícia
La llevantada s'intensifica i s'espera un Sant Esteve passat per aigua i amb temporal de mar
Mal temps a la carretera: què ha de tenir el kit d'emergència del cotxe?
Ucraïna celebra el quart Nadal de la guerra en espera d'una resposta oficial de Moscou al pla de pau
Mantes i menjar calent per als desnonats del B9 que passen Nadal arrecerats sota el pont
El B9 de Badalona: radiografia (i responsabilitats) d'un desallotjament a les portes de Nadal