B9 Badalona
Atemptat Moscou
Mor Vince Zampella
EUA i Veneçuela
Comprovar loteria de Nadal
Loteria de Nadal 2025
Epidèmia de grip
Illa pressupostos
Premi Internacional Catalunya
Medalla d'Or de la Generalitat
Drons Ucraïna
Tiroteig Castelldefels
Vila-real Barça
Girona Atlètic de Madrid
Brahim Díaz Marroc

Barcelona

La Fundació Arrels penja a YouTube "el viral més avorrit del món" per ajudar els "sense sostre"

El treball té per objectiu fer prendre consciència del problema dels "sense sostre"

11/06/2015 - 00.21 Actualitzat 11/06/2015 - 13.28

La Fundació Arrels ha difós a través de la plataforma de vídeos YouTube una curiosa iniciativa. Es titula "El video viral més avorrit del món" i té per objectiu fer prendre consciència del problema dels sense sostre.

 

 

L'home protagonista avisa que no s'hi veuen ni gatets ni nadons rient com en centenars de vídeos que es converteixen en virals de la nit al dia. Explica que ell, fins fa poc, vivia al carrer i assegura que, si l'usuari continua mirant el vídeo, contribuirà a una bona causa. I és que, com més visites té un vídeo a YouTube, més diners paguen els anunciants del portal a l'autor, en aquest cas, la fundació que ajuda les persones sense llar.

Amb l'objectiu d'aconseguir el màxim de visites, la Fundació Arrels ha etiquetat el vídeo amb les paraules "casa", "èxit", "luxe", "amics", "cotxe", "família", "amor" i "alegria". Curiosament, "tot allò que perds quan has de viure al carrer", com recorda el protagonista del vídeo.