Indonèsia
Balises trànsit v16
Perry Bamonte The Cure
Despeses Nadal
Llevantada Inuncat
Registre patinets elèctrics
Bulgària euro
Fàrmac Alzheimer
Villamanín loteria Nadal
Donald Trump
Dermatosi Nodular
Guardiola
Robert Lewandowski
Cabrera Espanyol

La telefonia i Internet encapçalen les reclamacions ateses per Consum a les comarques de Lleida durant el 2011

Lleida (ACN).- L'Agència Catalana del Consum (ACC) va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011 -un 4,53% menys que al 2010-, un 60% de les quals van ser per temes de telefonia fixa i mòbil i Internet. Davant aquesta situació, l'ACC estudia portar a la justícia els expedients de grans companyies que siguin "reiteratives" en males pràctiques davant dels consumidors per reclamar la cessació de l'activitat infractora i evitar així, que aquesta es torni a repetir. Del total de reclamacions ateses a Lleida, un 68,13% van ser resoltes per Consum, prop d'un 20% més que al 2010. Així mateix, l'organisme va resoldre amb sanció 35 expedients durant el 2011.

02/05/2012 - 17.00 Actualitzat 02/05/2012 - 17.00