La telefonia i Internet encapçalen les reclamacions ateses per Consum a les comarques de Lleida durant el 2011
Lleida (ACN).- L'Agència Catalana del Consum (ACC) va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011 -un 4,53% menys que al 2010-, un 60% de les quals van ser per temes de telefonia fixa i mòbil i Internet. Davant aquesta situació, l'ACC estudia portar a la justícia els expedients de grans companyies que siguin "reiteratives" en males pràctiques davant dels consumidors per reclamar la cessació de l'activitat infractora i evitar així, que aquesta es torni a repetir. Del total de reclamacions ateses a Lleida, un 68,13% van ser resoltes per Consum, prop d'un 20% més que al 2010. Així mateix, l'organisme va resoldre amb sanció 35 expedients durant el 2011.
02/05/2012 - 17.00 Actualitzat 02/05/2012 - 17.00
Avui és notícia
Efectes de la llevantada: vehicles atrapats, una dona ferida crítica i crescuda de rius i rieres

La llevantada, en imatges: del fort onatge de la costa a la neu del Ripollès
Busquen una família valenciana desapareguda a Indonèsia en el naufragi d'un vaixell turístic
Trump i el tauler internacional: cada cop més fronts oberts, però sense gaires avenços
Educació controlarà els continguts d'una escola de Terrassa pel gir ultraconservador