L'Agència Catalana del Consum resol 1.615 conflictes, la majoria per problemes amb la telefonia i Internet
Barcelona (ACN).- La Junta Arbitral de Consum de Catalunya (JACC) ha registrat un augment en les mediacions i en els arbitratges de consum durant la primer meitat de l'any 2010, seguint la línia ascendent marcada al llarg de l'exercici de 2009. En xifres absolutes, l'Agència Catalana de Consum informa que enguany ha resolt 1.615 casos per acord de mediació i ha dictat 870 laudes. Pel que fa als sectors que més conflictes de consum han generat, la telefonia (fixa i mòbil), Internet i l'electricitat continuen en les primeres posicions. Així, en el cas de les mediacions, el sector de la telefonia n'ha sumat un total de 601 (323 en telefonia fixa i 278 en telefonia mòbil), el subministrament elèctric 200 i Internet 144.
15/08/2010 - 11.00 Actualitzat 15/08/2010 - 11.00
Avui és notícia
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners

Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA
Activada l'alerta Inuncat pel risc de pluges abundants al litoral i prelitoral de Barcelona i Girona