Inuncat
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Shein
Sospitós Universitat de Brown
UE Ucraïna fons russos congelats
Ordeig IRTA-CReSA
Incendi Hospitalet de Llobregat
Trump discurs
Manifestació Brussel·les agrària
Avatar
Guardiola
Pedri Barça
Joan Laporta

L'Agència Catalana del Consum resol 1.615 conflictes, la majoria per problemes amb la telefonia i Internet

Barcelona (ACN).- La Junta Arbitral de Consum de Catalunya (JACC) ha registrat un augment en les mediacions i en els arbitratges de consum durant la primer meitat de l'any 2010, seguint la línia ascendent marcada al llarg de l'exercici de 2009. En xifres absolutes, l'Agència Catalana de Consum informa que enguany ha resolt 1.615 casos per acord de mediació i ha dictat 870 laudes. Pel que fa als sectors que més conflictes de consum han generat, la telefonia (fixa i mòbil), Internet i l'electricitat continuen en les primeres posicions. Així, en el cas de les mediacions, el sector de la telefonia n'ha sumat un total de 601 (323 en telefonia fixa i 278 en telefonia mòbil), el subministrament elèctric 200 i Internet 144.

15/08/2010 - 11.00 Actualitzat 15/08/2010 - 11.00