L'entrada d'Eroski a Caprabo permet obtenir uns resultats 'històrics' a la cadena catalana
Barcelona.- La cadena de supermercats Caprabó, adquirida per Eroski el juny del 2007, ha obtingut uns resultats econòmics 'històrics', segons ha anunciat aquest dijous el conseller delegat i director general de Caprabo, Javier Amezaga, directiu format en la tradició de negoci d'Eroski. L'exercici del 2007, tancat a 31 de gener del 2008, registra una facturació de 2.188 milions, amb un resultat de l'ebitda (beneficis abans d'impostos, beneficis i amortitzacions) de 109 milions, el 38% més del que els nous propietaris preveien en el pla estratègic. Amezaga no ha volgut fer comparacions del resultat econòmic amb l'obtingut el 2006, per ser exercicis amb dimensions empresarials 'no comparables'.
14/04/2008 - 12.31 Actualitzat 14/04/2008 - 12.31
Avui és notícia
Desallotjat l'antic Institut B9 de Badalona, on malvivien fins a 400 persones

Illa torna a defensar al Parlament la gestió de la pesta porcina i encara no n'aclareix l'origen
Cerdán defensa la seva innocència i es declara víctima d'una persecució "pròpia de la inquisició"
El fiscal no acusarà Errejón pel cas d'agressió sexual a Elisa Mouliaá i demana arxivar la causa
Els preus dels principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal