
Barcelona
Les autopistes de la Generalitat pugen un 2% de mitjana a partir de l'1 de gener
El túnel del Cadí costarà més de 12 euros i els del Garraf fregaran els 7 euros
Redacció
31/12/2018 - 10.27 Actualitzat 01/01/2019 - 15.56
Els peatges de les autopistes de titularitat de la Generalitat pugen un 2,2% de mitjana a partir d'aquest l'1 de gener de 2019.
El túnel del Cadí, a la C-16, costarà a partir del dia 1 de gener 12,07 euros, fet que suposa un increment del 2,12% respecte al preu d'aquest any.
El peatge del tram Sant Cugat-Terrassa de la C-16 valdrà 1,44 euros de dilluns a divendres i 2,62 el dissabte i festius. Mentre que si es fa el recorregut complet fins a Manresa tindrà un preu de 4,41 euros de dilluns a divendres, i de 8,01 euros el dissabte i festius.
Els túnels de Vallvidrera passaran a costar 3,86 euros en hores vall i 4,34 euros en hores punta.
Els vehicles que passin pels túnels del Garraf, a la C-32, hauran de pagar 6,93 euros. La tarifa per als cotxes que facin servir Teletac de dilluns a divendres no festius serà de 4,85 euros.
També en la C-32, el tram Sitges-el Vendrell costarà 4,14 euros i 3,04 euros per als vehicles lleugers que de dilluns a divendres no festius facin servir Teletac.
En el tram Montgat-Mataró de la C-32, els preus oscil·laran entre els 0,35 i els 1,42 euros, en funció de les sortides. El preu del peatge de Mataró a Palafolls, a la C-32, queda fixat en 2,35 euros, un 2,17% més que el 2018.
De la seva banda, els peatges de les autopistes que depenen del Ministeri de Foment s'encariran a tot Espanya una mitjana de l'1,67% a partir de l'1 de gener del 2019.
Avui és notícia
Avís per pluja al Camp de Tarragona i l'Ebre després del fort aiguat de Badalona
Brussel·les flexibilitza la prohibició total de vendre cotxes de gasolina a partir del 2035
Els preus dels principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal
La Xina rebaixa els aranzels al sector porcí català al 9,8%: "És una gran notícia"
El pla d'habitatge de la CE aposta per construir més pisos però evita regular el preu del lloguer