L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Lleida rep 1.346 consultes i 250 reclamacions el primer semestre de l'any
Lleida.- Els ciutadans i ciutadanes de Lleida s'han adreçat a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Lleida per realitzar 1.346 consultes i 250 reclamacions durant el primer semestre del 2006. Els motius principals han estat la disconformitat amb les factures, els serveis prestats i l'incompliment de les garanties per part dels venedors i dels serveis d'assistència tècnica. La presentació s'ha fet de forma presencial, telefònica o via Internet a través de la pàgina web de l'OMIC.
11/08/2006 - 14.25 Actualitzat 11/08/2006 - 17.44
Avui és notícia
Operació Veneçuela, cronologia del complot dels EUA per fer caure Maduro

L'economia que ve segons el Banc d'Espanya: boom del consum a cop de crèdit i alça salarial
Últimes hores per fer la compra dels àpats de Nadal: torrons més cars i gambes prohibitives
Reubiquen part dels desallotjats del B9, mentre que una setantena es neguen a marxar de Badalona
Fiscalia insta a aclarir urgentment si Albiol ha ofert solucions als desallotjats del B9