L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Reus registra prop de 8.000 actuacions durant l'any 2007
Reus.- L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) ha realitzat 7.924 actuacions durant l'any 2007. D'aquestes, 5.800 corresponen a l'atenció telefònica, és a dir, aquelles trucades que suposen una primera aproximació a l'OMIC i a les quals no s'aprofundeix en la problemàtica plantejada. Les actuacions a fons, és a dir, aquelles que representen un estudi individualitzat i minuciós de la problemàtica han estat de 2.124, entre consultes i reclamacions. En total s'han atès 1.759 consultes i 365 reclamacions. El sector que més reclamacions té són les telecomunicacions, seguint la tendència dels últims anys. Així, la suma de les reclamacions de telefonia fixa, mòbil, connexions a Internet, dóna un total de 167 reclamacions, la qual cosa suposa el 45,75% del total.
25/02/2008 - 22.30 Actualitzat 25/02/2008 - 22.30
Avui és notícia
Efectes de la llevantada: vehicles atrapats, una dona ferida crítica i crescuda de rius i rieres

La llevantada, en imatges: del fort onatge de la costa a la neu del Ripollès
Busquen una família valenciana desapareguda a Indonèsia en el naufragi d'un vaixell turístic
Trump i el tauler internacional: cada cop més fronts oberts, però sense gaires avenços
Educació controlarà els continguts d'una escola de Terrassa pel gir ultraconservador