Indonèsia
Balises trànsit v16
Perry Bamonte The Cure
Despeses Nadal
Llevantada Inuncat
Registre patinets elèctrics
Bulgària euro
Fàrmac Alzheimer
Villamanín loteria Nadal
Donald Trump
Dermatosi Nodular
Guardiola
Robert Lewandowski
Cabrera Espanyol

Neix NoKadi, la solució tecnològica a les targetes de fidelització dels comerços

Castelldefels (ACN).- Tres emprenedors de Castelldefels i Barcelona han llançat al mercat una aplicació per a smartphones que permet digitalitzar i unificar al mòbil les targetes de fidelització, soci o programes de punts que els consumidors acumulen dels comerços, restaurants i altres empreses de serveis. L'objectiu és facilitar a l'usuari l'ús dels descomptes i avantatges que ofereixen les seves botigues, supermercats o aerolínies preferides i alhora, facilitar a les empreses una major flexibilitat, immediatesa i proximitat en les campanyes de màrqueting amb els seus clients o socis. L'app és de descàrrega gratuïta i està disponible per iOS, Android i també en format web, en una primera versió en castellà i anglès.

01/05/2013 - 16.30 Actualitzat 01/05/2013 - 16.30