Neix NoKadi, la solució tecnològica a les targetes de fidelització dels comerços
Castelldefels (ACN).- Tres emprenedors de Castelldefels i Barcelona han llançat al mercat una aplicació per a smartphones que permet digitalitzar i unificar al mòbil les targetes de fidelització, soci o programes de punts que els consumidors acumulen dels comerços, restaurants i altres empreses de serveis. L'objectiu és facilitar a l'usuari l'ús dels descomptes i avantatges que ofereixen les seves botigues, supermercats o aerolínies preferides i alhora, facilitar a les empreses una major flexibilitat, immediatesa i proximitat en les campanyes de màrqueting amb els seus clients o socis. L'app és de descàrrega gratuïta i està disponible per iOS, Android i també en format web, en una primera versió en castellà i anglès.
01/05/2013 - 16.30 Actualitzat 01/05/2013 - 16.30
Avui és notícia
Seria viable una Catalunya amb 10 milions d'habitants? L'augment de la població, a debat

Reptes polítics del 2026 i què ha quedat pendent: de l'habitatge al finançament o l'amnistia
Efectes de la llevantada: vehicles atrapats, una dona ferida crítica i crescuda de rius i rieres
La llevantada, en imatges: del fort onatge de la costa a la neu del Ripollès
Es reprèn la recerca de la família valenciana desapareguda a Indonèsia en un naufragi