
Barcelona
Només podran recuperar l'import del bitllet els que no van arribar a agafar l'AVE el dia del col·lapse
Segons les normes de Renfe, els que ja havien començat viatge no tenen dret a la devolució de l'import del bitllet
Redacció
09/10/2015 - 13.16 Actualitzat 09/10/2015 - 14.40
El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gómez Pomar, ha explicat com aniran les devolucions de l'import del bitllet als afectats -més de 13.000- pel suposat sabotatge de la línia de l'AVE de dijous.
Gómez Pomar ha distingit dues situacions diferents. Els que no van arribar a agafar el tren tindran dret a la devolució de l'import del bitllet o podran canviar el bitllet per un altre. Tenen tres mesos per fer-ho.
Però els que ja havien començat el viatge, i van quedar atrapats al tren durant hores, no tenen dret a devolució. Segons les normes de Renfe, quan l'incident no és conseqüència del control o de l'actuació de l'empresa no es tornen els imports.
De totes maneres, el secretari d'Estat d'Infraestructures ha matisat que les persones que hagin sofert algun perjudici pel retard poden anar a les oficines de Renfe. Gómez Pomar creu que és un tipus de reclamació que s'ha de fer cas per cas i s'ha mostrat convençut que Renfe hi donarà una resposta adequada.
Avui és notícia
Seria viable una Catalunya amb 10 milions d'habitants? L'augment de la població, a debat
Mor als 71 anys Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça
Mor Brigitte Bardot als 91 anys, la icona del cinema que va dedicar la vida als animals
Desactivada l'alerta amb la fi del temporal, però es manté l'alt risc d'allaus
Es reprèn la recerca de la família valenciana desapareguda a Indonèsia en un naufragi