Dia dels Innocents
Indonèsia
Balises trànsit v16
Perry Bamonte The Cure
Despeses Nadal
Llevantada Inuncat
Registre patinets elèctrics
Bulgària euro
Fàrmac Alzheimer
Villamanín loteria Nadal
Donald Trump
Dermatosi Nodular
Guardiola
Dakar 2026
Girona Hiopos Lleida ACB

Barcelona

Només podran recuperar l'import del bitllet els que no van arribar a agafar l'AVE el dia del col·lapse

Segons les normes de Renfe, els que ja havien començat viatge no tenen dret a la devolució de l'import del bitllet

Redacció

09/10/2015 - 13.16 Actualitzat 09/10/2015 - 14.40

El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gómez Pomar, ha explicat com aniran les devolucions de l'import del bitllet als afectats -més de 13.000- pel suposat sabotatge de la línia de l'AVE de dijous.

Gómez Pomar ha distingit dues situacions diferents. Els que no van arribar a agafar el tren tindran dret a la devolució de l'import del bitllet o podran canviar el bitllet per un altre. Tenen tres mesos per fer-ho.

Però els que ja havien començat el viatge, i van quedar atrapats al tren durant hores, no tenen dret a devolució. Segons les normes de Renfe, quan l'incident no és conseqüència del control o de l'actuació de l'empresa no es tornen els imports.

De totes maneres, el secretari d'Estat d'Infraestructures ha matisat que les persones que hagin sofert algun perjudici pel retard poden anar a les oficines de Renfe. Gómez Pomar creu que és un tipus de reclamació que s'ha de fer cas per cas i s'ha mostrat convençut que Renfe hi donarà una resposta adequada.