Cerdán cas Koldo
Nick Reiner cadena perpètua
Desallotjament Institut B9 Badalona
Trump petroli Veneçuela
Europa cotxe elèctric
Pla habitatge CE
Illa pesta porcina
Sumar PSOE
Sirat
Tractorada Barcelona
Anna Guitart Institut Ramon Llull
BCN Gastronomic Society
The Best
Guadalajara Barça
Alcaraz

Nou equip de direcció de comercial i màrqueting de la CCMA

El director de Comercial i de Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Martí Patxot, ha presentat avui el nou equip de direcció d'aquesta àrea, una renovació que ha de permetre encarar el nou exercici amb l'estructura i les eines necessàries per assolir els objectius d'increment dels ingressos comercials dels mitjans, d'afrontar la renovació de la promoció i de la gestió dels blocs publicitaris, així com de desenvolupar noves línies de negoci. La nova organització de l'àrea, que respon també a objectius d'optimització dels recursos i de la gestió, prioritza la visió transversal sobre els mitjans de la Corporació per poder desenvolupar estratègies globals.

14/12/2016 - 14.38 Actualitzat 14/09/2020 - 08.52

Amb aquesta finalitat, l'equip de direcció de Comercial i Màrqueting és format per Neus Comellas com a directora de Vendes de publicitat a Madrid, amb responsabilitat sobre les vendes de publicitat en el mitjà televisió, ràdio i digital de l'àmbit Madrid; Dani Reyes com a director de Màrqueting de Mitjans, i amb responsabilitat sobre la gestió de les marques, la promoció dels mitjans, així com els esdeveniments de promoció exteriors, i Josie Pujadas com a cap de Diversificació, en una unitat que agrupa les línies de negoci existents més enllà de la publicitat, com són el marxandatge, les edicions musicals i literàries, l'àmbit de projecció exterior i vendes, així com el desenvolupament de nous negocis. D'altra banda, i al capdavant de dues unitats de suport transversal als equips de vendes, de màrqueting de mitjans i de diversificació hi ha Núria Fargas i Gustavo de Gispert. Fargas és a partir d'ara la directora de Màrqueting Comercial, amb responsabilitat sobre la interlocució amb les àrees de continguts dels mitjans i la coordinació interna amb la resta d'equips de l'àrea, amb l'objectiu d'optimitzar i evolucionar els productes a comercialitzar. De Gispert, cap d'Operacions, té responsabilitat sobre les tasques operatives de tota l'àrea per tal d'aconseguir més eficiència, flexibilitat i optimitzar els recursos.

La direcció de Vendes de Publicitat de Barcelona és assumida directament per Martí Patxot pel que fa a l'equip de vendes de Sant Joan Despí i per Neus Comellas pel que fa a l'equip de vendes de Diagonal.

Resum de les trajectòries professionals

Neus Comellas i Verdaguer (Manresa, 1963). Des de la seva incorporació a la CCMA l'any 2005, ha ocupat diverses responsabilitats: directora comercial de TV3, directora comercial corporativa i responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. El mes de gener passat, va assumir la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio. També havia estat Directora de Servei Client i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l'especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d'empreses de comunicació per IESE.

Dani Reyes i Vilaplana (Barcelona, 1971). Amb una experiència de 20 anys a la CCMA, Dani Reyes ha desenvolupat diverses funcions relacionades sempre amb el màrqueting, la publicitat i l'estratègia de marques; cap d'investigació, cap de màrqueting d'infantils i juvenils i cap de promoció. Al 2009 assumeix la direcció de màrqueting de Televisió de Catalunya, sent responsable de la imatge de marca i la promoció dels seus canals i programes, i també de l'estratègia en màrqueting infantil, digital, relacional, de nous negocis, edicions i marxandatge. Des del febrer, era director de màrqueting corporatiu, afegint a les seves funcions el màrqueting de Catalunya Ràdio i la visió de tots els mitjans. És Llicenciat i Màster en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE i McGill University (Canadà).

Josie Pujadas i Atsarà (Vilafranca del Penedès, 1978). Llicenciada en Periodisme i en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull, Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional per la UAB i Programa InDigital - Executive Education per ESADE. Les primeres passes a TV3 van ser al departament de Màrqueting i al departament de Vendes Internacionals de Programes, des d'on va passar a formar part del projecte del Màster en Innovació i Qualitat Televisives de TV3 en conveni amb la UAB i la UPF fins al 2010. Els últims sis anys ha estat treballant com a coordinadora de promoció i de projectes dels diferents canals de la CCMA.

Núria Fargas i Rial (Manresa,1968). Periodista per la Universitat Autònoma de Barcelona, ha desenvolupat la carrera professional sempre en la vessant de la publicitat, primer en agències i centrals de mitjans, entre els anys 1992 i 2008, i posteriorment al departament comercial de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, assumint les responsabilitats de direcció comercial de Catalunya Ràdio, sots-direcció comercial de TV3 i cap d innovació comercial.

Gustavo de Gispert Escofet (Barcelona, 1978). Amb formació superior en l'àmbit comercial i de màrqueting, es va incorporar al departament comercial de Catalunya Ràdio el 1998, i a partir d'aquell moment ha desenvolupat funcions de planificació de publicitat i venda comercial, entre d'altres. L'any 2010 va ser nomenat cap de planificació i gestió de televisió, ràdio i mitjans digitals i l'any 2013 va ser coordinador de l'àrea de màrqueting i comercial de Catalunya Ràdio, tasca que ha estat ocupant fins al moment.

3cat.cat