Ocupacions del 90% als hotels i més de 18.000 menús servits, balanç de la segona edició del #Girona10
Girona (ACN).- Els hotels que han participat de la campanya de promoció #Girona10 han registrat ocupacions mitjanes per sobre del 90% i els restaurants adherits han servit més de 18.000 menús. Són les xifres de balanç de la segona edició de la campanya que, segons els promotors, es pot donar per consolidada. El president de l'Associació d'Hostaleria Girona i Radial, Xavier Nicolazzi, reconeix que el sistema per sortejar les habitacions ha anat molt bé -es van apuntar 28.000 persones per a 1.800 places- i ha explicat que han notat més afluència per visitants de Tarragona, Lleida i Madrid a causa de l'arribada del TAV. L'assignatura pendent: aconseguir que els comerços del centre obrin tot el cap de setmana.
28/01/2013 - 16.00 Actualitzat 28/01/2013 - 16.00
Avui és notícia
Optimisme de Trump en rebre Zelenski per parlar del pla de pau a Ucraïna: "Estem a la recta final"

Crisi humanitària al Donbàs ocupat: Donetsk, sense aigua, i Mariúpol, sense cases
Cues als remuntadors i carreteres per gaudir de la neu el primer dia després del temporal
Barrancs desbordats i vols desviats al País Valencià, que rebaixa l'alerta per pluja a taronja
Un mort i dos desapareguts pel temporal a Andalusia