Olot reedita la seva campanya de promoció turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits
Olot (ACN).- Olot reeditarà la seva particular campanya turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits. El segon 'Olotx2', nom amb què es va batejar la iniciativa, tindrà lloc el darrer cap de setmana de febrer. Durant dos dies, s'oferiran 600 places d'allotjament a meitat de preu i hi haurà una quarantena de restaurants i cafeteries que vendran dos àpats al preu d'un (tant dinars, sopars, com esmorzars o tapes). Les novetats d'aquest 2014 tindran gust musical: deu escenaris amb concerts en directe repartits arreu del centre i una actuació gratuïta del cor de gòspel 'Messengers'. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, assegura que volen "posar en valor" tots els actius de la ciutat.
30/01/2014 - 19.00 Actualitzat 30/01/2014 - 19.00
Avui és notícia
Reubiquen part dels desallotjats del B9, mentre que una setantena es neguen a marxar de Badalona

Fiscalia insta a aclarir urgentment si Albiol ha ofert solucions als desallotjats del B9
Del "tots som persones" al "tenim por": com viu el barri del Sant Crist el desallotjament del B9
Com queden les tarifes del transport públic per al 2026 a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona
L'economia que ve segons el Banc d'Espanya: boom del consum a cop de crèdit i alça salarial